help, kan niet formateren en I/O fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

z3n

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2004
Berichten
4
Mijn probleem is dat mijn mp3speler niet meer doet:
hij deed het altijd perfect maar op een dag deed hij het niet meer, als ik op play(ON) druk dan zegt ie: Power on dan ERROR! REFORMAT! en dan weer Power off =(

Nou er stond format dus ik stop mijn mp3speler in mn pc en computer vind het, nou rechtermuisknop op F: verwisselbare schijf en dan Formeteren... doet ie niks... ik wil die F schijf OPENEN/verkennen zegt ie: "F: is niet toegankelijk, fout in I/O apparaat".

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/7F1898EB78F09019C1256E750056D92A dit PRECIES is mijn mp3speler maar dan van een andere fabrikant (ik weet die naam niet) ik heb geen garantie meer en ik heb die gekregen van een vriend.

Als iemand een idee heeft zou dat fijn zijn. bij voorbaat dank :)
 

Bijlagen

  • io.jpg
    io.jpg
    8,9 KB · Weergaven: 45
formateren met je mp3 zelf niet via de pc dat gaat niet goed,je zult wel een menu op je mp3 speler hebben ,en daar formatteren
 
Staat de speler niet op zijn Lock-functie? Dit om ongewenst skippen e.d tegen te gaan.
 
Nee mp3speler zit niet op lock, en nee ik kan niet eens in menu komen ik krijg meteen error als ik aan doe.

ik heb ook al geprobeerd te formatern via DOS maar kan ook niet, via beheren driver deleten en dan nieuwe instaleren...ook geen resultaten en heb al op 3pc's en 1 laptop geprobeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan