Video TS.BUP - /info en VTS 01-03

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi Allemaal,

Wie kan me weer op weg helpen, ik heb een video gedownload maar ik ben ff de draad kwijt hoe ik weer verder ga.

Ik wil hem alleen maar weer zichtbaar maken zodat ik hem gewoon op mijn pc kan bekijken dus hij hoeft niet op een CD/DVD gebrand te worden.

Ik heb nu compleet in mijn bestand staan :
Dit is een film

Video TS.BUP
Video TS.IFO
VTS 01 0.BUP
VTS 01 0.IFO
VTS 01 0 1
VTS 01 0 2
VTS 01 0 3

Welke progs ga ik gebruiken om het geheel weer tot een video te maken zo dat ik hem op mijn pc kan zien.

Mijn dank is groot, voor jullie advies,

Hans
 
Zet al die bestanden in een map met de naam:
VIDEO_TS

Let op dat je allemaal hoofdletters gebruikt. Ga dan naar je dvd speler op je pc en open de zojuist gemaakte map.
 
als je het niet op dvd wilt branden zet dan inderdaad alle files in een map VIDEO_TS
open powerdvd en kies voor open dvd files from harddisk, zoek de map op waar je files instaan aanklikken en powerdvd start met spelen.
 
Tja, dat zei ik dus ook, misschien alleen in andere bewoording:confused:

Je hoeft niet Powerdvd daarvoor te gebruiken, met Windvd, Nero player of welke softwarematige dvdspeler lukt het ook.
 
Geplaatst door miem
. Ga dan naar je dvd speler op je pc en open de zojuist gemaakte map.

naar je dvd speler gaan werkt dus niet of je moet dvd afspeel software bedoelen ;) en dan werkt inderdaad powerdvd , windvd enz enz heel goed.
 
Mannen bedankt voor jullie reactie, ik speel hem af met BS player.

Maar nu zit ik met het volgende :

deel 1 is afgelopen dus nu deel 2 , maar ik krijg de subtitles niet meer gelijk om dat die weer in 2jen zijn opgesplitst en ik heb 3 delen video, misschien dat ik de video toch als een stuk moet maken en dan ook gelijk de subtitels er in kan zetten .

Maar weet niet meer met welk progje ik dat kan doen

Groet Hans :)
 
Ik probeer het even anders te formuleren:

ik heb 3 delen VTS video opgehaald op internet:
VTS 01/1 VTS 01/2 VTS 01/3

Ik heb 2 delen Subtitle File opgehaald van internet:
CD1.DVDRiP.XViD-DvP
CD2.DVDRiP.XViD-DvP

Dit wil ik graag als een geheel bij elkaar op mijn pc zetten dat ik het op mijn pc kan afspelen, als 1 bestand compleet met ondertitels . ik hoef niks te branden het blijft op mijn PC staan.

Moet ik de VTS bestanden omzetten naar een ander formaat???? om dit voor elkaar te krijgen???

Welke progs zijn daar goed voor, om dit tot een geheel te maken.

Nogmaals mijn dank is groot....

gr. Hans
 
ik begrijp zo ff niet waraom er 3 delen vts files zijn ? je spreek dan in feite over 3 verschillende dvd's.
 
oplossing

je zet alle stukken naar windows movie maker.
dan sleep je ze 1 voor 1 naar de tijdsbalk in de juiste volgorde.
dan klik je op publiceren en dan resize je het bestand het best tot 1 tot2 gig om je harde schijf niet te vol te zetten.

het publiceren duurt heel lang; zo'n 2 uur, ik ben ook nog op zoek naar een efficiëntere methode.
 
Welkom op Helpmij.:)

Topics uit 2004 zijn al lang niet meer actueel en mogen met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan