kun je 2 cd's op 1 cdrom of dvd branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Ik heb 2 cd's die ik wil branden maar op de 2e cd staan maar 2 nummers en ik vind het zonde en lastig in gebruik als ik ze op 2 aparte cdroms moet branden. kan dit ook anders? Beide cd's op 1 schijf??
Of kan ik nummers eerst selecteren en dan daarna alleen de geselecteerde nummers baranden? En hoe moet ik dat dan doen?
Groet Sita
 
Ja dit kan Sita. Om ruimte te creeren zul je misschien niet de eerste cd helemaal kunnen kopieren.

Ik denk dat je het beste eerst alle nummers naar de computer kunt kopieren van beide cd's (dit kan vast wel via je brandprogramma), en vervolgens deze 1 voor 1 selecteren voor een nieuwe cd.
 
hoe kun je nummers selecteren?

Ik heb als brandprogramma nero en alcohol120%. Nu brand ik altijd eerst een "image" o.i.d. En dan zie ik de cd als geheel staan. hoe kan ik de nummers afzonderlijk zien en selecteren? Heb je een voorbeeld?
Alvast bedankt!!
 
Je moet geen image maken, want dan kun je inderdaad alleen de cd als geheel weer branden.

Je moet zorgen dat je liedjes gewoon op de pc krijgt.. door er bijvoorbeeld MP3'tjes van te maken.
Ik denk dat dit niet mogelijk is via Nero.. je zou dan een ander programma'tje op internet moeten zoeken waarmee je van een CD de liedjes om kunt zetten naar MP3'bestanden.
 
Wel belangrijk is waar wil je het op afspelen. IN Nero Burning Rom kan je slepen totdat je het max: van wat op je cd kan hebt berijkt
 
lukt niet met nero

ik heb wel het scherm gezien van toevoegen en dat je dan kunt slepen, had een keurig lijsje met geselecteerde nummers maar verder lukt het niet. Kun je dat misschien uitleggen stap voor stap? Kan het ook met de mediaspeler van XP, ik kan ze daar wel afspelen.
En mp3 daar waag ik me maar niet aan, of ik dat eenvoudig?
Gr. sita
 
Ga naar NeroExpres Daarin wijst het zich vanzelf je kan er zelfs voor kiezen WMA wat je dan kan afspelen met de mediaspeler van XP
 
ja je kunt met windows media player ook branden.. maar ik weet niet of je het voor elkaar krijgt om 2 cd's te mixen tot 1 cd.. want dan zul je ze eerst op je computer moeten opslaan..

ik zou zeggen probeer eens wat :)
 
Gelukt!!!!

Dank jullie voor de reacties! Na een uurtje is het me gelukt via de mediaspeler, ****a!! Ik heb wat zitten vogelen met de bibliotheek en de afspeellijst. Lukte eerst niet en ik weet nu ook niet HOE het is gelukt maar op de een of andere manier heb ik van 2 afspeellijsten 1 gemaakt door nummers te selecteren of aan te vinken. Morgen ga ik me verdiepen in de link van puppie.
Even checken, ja ik hoor mijn 1e gecompileerde CD van Mark Knopfler.....
Groet Sita
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan