kazaa light DAT-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

desperado1

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2003
Berichten
109
hoi

ik had kazaa , die heb ik later veranderd naar kazaa light,..
nu ben ik een tijd niet wezen downloaden, maar nu ik vanavond wou downloaden, en de song is in kazaa klaar, dan kan ik hem met theater gewoon afspelen,..
daar hoorde ik de muziek helemaal.
maar als ik later naar mijn bestanden ga, dan staat daar niet de song, maar een DAT bestandje met getallen
daar herken je natuurlijk geen song aan,..
dus die naam kan evt wel gewijzigd worden,...
maar als ik de song dan wil afspelen,....kan realpleayer hem niet lezen ,..dus nam ik winamp , die leest sommige dan wel, maar zo'n 7 seconden voor het eind stopt elk plaatje,......
waar ligt dit aan??
doe ik iets fout, met die DAT bestandjes,..
of ,.....???

indien je weet wat ik moet doen graag ,..
want nu kost het heel veel tijd en als ik ze dan eindelijk heb, kan ik ze niet gewoon afspelen,....

alvast dank
 
Volgens mij is een .dat bestand een nog niet helemaal gedownload bestand. Op het moment dat de download compleet is, krijgt het bestand de juiste extensie, in jou geval dan .mp3
Daarom hoor je als je dat .dat bestand afspeelt alleen maar een paar seconden. Kijk maar eens nar de bestandsgrootte.
 
Geplaatst door miem
Op het moment dat de download compleet is, krijgt het bestand de juiste extensie, in jou geval dan .mp3
Soms gebeurt dit niet in Kazaa.
Je kunt de extensie .dat dan gewoon in .mp3 veranderen, waarna het bestand normaal af te spelen is.
Toen ik Kazaa nog gebruikte heb ik dat regelmatig moeten doen en dat gaf nooit problemen.

Guus.
 
ow dank je wel:thumb:
met dat mp3 doet ie het nu idd wel :love:
thank you
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan