welke moden Kpn Planet internet !!! HELP !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

simpelfree

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
Berichten
158
hay.

ik heb een adsl abbonement van planet internet nu ben ik pas overgestapt van comfort naar advanced ..nu blijkt dat mijn brakke usb moden die snelheid niet aankan en heb gebeld naar kpn en planet internet en die zeiden dat ik een multi pc moden moest nemen van het merk speedtoch alcatel ethernet moden voor de analoge telefoon 4 ports ..maar nu is mijn vraag zijn er ook nog andere modens op de markt die even goed zijn of zelf nog beter..enzo ja welke ?? en werken die dan wel want ik hoor de wildste wild west verhalen dat die moden wel werkt en die weer niet ..en aangezien ik 3 weken moet gaan wachten voor zo multi pc moden 510 ..en ik daar niet op ga zitten wachten ...is mijn vraag nogmaals welke moden is geschikt voor adsl advanced van kpn Planet internet...
dus wel de ethernet moden versie

Grtzz simpelfree
 
De usb modem heeft idd beperkingen,maar of je dat direct zal merken is een tweede.

Er lijkt me opzich niks op tegen om gewoon 3 weken te wachten danwel een zoektocht te doen op marktplaats of andere dergelijke sites.SPeedtouch levert prima modems.

Een ander goed merk is de Linksys.Wellicht iets prijziger.
Verder zou je even kunnen kijken op oa www.wifishop.nl
om een indruk te krijgen.
 
Thnxx marktplaat gekeken uiteraard en ook de verwante sites ervan :D niks gevonden .maar mijn vraag was o.a welke modens zijn er voor geschikt ;)

grtzz
 
Geplaatst door simpelfree
NIemand :confused: :8-0:

Je bent ook niet een beetje ongeduldig!!

Je vraag staat er amper 20 minuten. In het vervolg meer geduld opbrengen voor dat je je vraag weer omhoog kickt
 
Geplaatst door simpelfree
Thnxx marktplaat gekeken uiteraard en ook de verwante sites ervan :D niks gevonden .maar mijn vraag was o.a welke modens zijn er voor geschikt ;)

grtzz

Dan zou ik je willen adviseren om toch nog even goed te lezen,want er wordt oa Linksys genoemd.Verder is elke ethernetmodem er voor geschikt,want "snelheidsbeperkingen" alszodanig zul je niet hebben.
En verder staan er nog een aantal genoemd op de aangegeven site.Waar het om gaat is een ethernet modem met bij voorkeur een ingebouwde routerfunctie.

Verder ken je misschien ook wel de site www.google.nl toch ?
 
Ik heb goede ervaringen met Sitecom, met name het ISP selectieprogramma is erg handig, je geeft aan welke provider je hebt en via welk soort lijn je verbinding maakt en alle instellingen worden automatisch gemaakt.
De prijs zal ongeveer € 80 zijn. (bij Dynabyte, maar er zullen ongetwijfeld goedkopere te vinden zijn)


http://www.sitecom.nl/products_info.php?product_id=211&grp_id=7
 
Thnxx meastro ik ga hem meteen halen heb alle info gelezen erover..:D



Gtrzz simpelfree
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan