naar mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
hoi

Hoe kan ik een gewone cd omzetten naar mp3
Zal wel een progje voor nodig zijn zoja waar haal ik die
Dank u:eek:
 
dit progje heb ik tnx
Maar is het andersom ook mogelijk om van mp3 naar cd formaat om te zetten.
Ik weet niet hoe een standaard cd formaat heet maar dan kan ik een cd branden voor iemand die geen mp3 play mogelijkheid heeft:p
 
Laatst bewerkt:
Nou naar CD formaat omzetten gebeurt eigelijk tijdens het branden van een CD.
Om een compatible cd'tje te maken kun je de bestanden omzetten naar WAV formaat, let wel op, een volledige cd aan liedjes is dus iets van 600MB aan WAV bestanden! Deze bestanden zet je dan op een CD.
 
Ik heb inderdaad net een cd gebrand als audio en ga hem zo ff uittesten of het gelukt is
Het waren mp3 bestanden die ik gewoon als audio gebrand heb en ze namen inderdaad veel ruimte in op de cd
Maar ik heb ze niet eerst naar wav geconverteerd ik zou niet weten wat je bedoelt met compatible maken
compatible met wat?:eek:
 
Hahaha. Nou het kan best dat je brandprogramma het al automatisch cd speler-klaar (dat bedoel ik met compatible, compatible met de gewone cd-speler) heeft gemaakt, je zei toch dat het veel ruimte in beslag nam?
Als je kunt kiezen tussen het branden van een normale cd en een mp3 cd in jou brandprogramma is er niks aan het handje, ik neem aan dat je dan voor een normale cd hebt gekozen.
Maar je merkt het ook wel aan de grote van de bestanden op de cd.
 
Ik gebruik Nero en als ik dan een mp3 cd brand moet ik kiezen om data om de mp3 te behouden .
Dus ging ik er maar gemaks halve vanuit dat audio het gewone cd formaat is .

Maar in ieder geval weer dank voor de geboden hulp:thumb:
 
Ik ben dom bezig geweest want ik zag net dat ik het progje quickrip xp heb die zet alles om in alles wat je maar wil
:eek: :eek: :eek: :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan