DVD vanaf harddisk afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spillie

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
270
Hallo,

ik heb een dvd op mijn pc staan, maar hoe en waarmee kan ik die afspelen?

groet,
Spillie
 
Met powerdvd zou dat kunnen.
Weet niet zeker of windows media player dit ook kan.
 
Nee, is niet gratis maar heb je het al met de Mediaplayer geprobeerd?
 
Yep. maar misschien doe ik iets fout. Maar volgens mij kent ie al die vub,ifo en bup bestanden niet.
 
Je hebt de DVD geript neem ik aan en dan krijg je allemaal losse bestanden?
Die kan je dan inderdaad niet afspelen. Ik dacht dat je gewoon één DVD bestand had.
 
Maar als je m toch op de pc wilt afspelen?
Programmas als PowerDVD kunnen dit niet omdat het programma dan alleen het geselecteerde bestand afspeelt, (VTS_01_1.VOB) dus hij speelt maar een gedeelte af van de film.
Nu heb ik programmas als BSPlayer geprobeerd, maar hier kan je niet navigeren in het menu.

Enig idee?


Alvast bedankt,

Mick
 
Laatst bewerkt:
Oja, voor de informatie, ik heb een dvd geript, dus op mn pc staan een paar VOB bestanden en de bijbehorende BUP en IFO's
 
Met bijv. daemontools (=virtuele cd-rom, ff kort gezegt) kun je cd's vanaf je harde schijf runnen zonder ze eerst te bakken (in olie zo gezegt :D ). Dus rechtstreeks van de hdd! Bijv. ccd.bestanden! Dat heet een image mounten!

Na dit topic gelezen te hebben, dacht ik gelijk: Er zullen vast ook wel dvd-mount progjes zijn. Misschien weet iemand zon progje, of misschien weet iemand of dat uberhaupt wel of niet mogelijk is!?!
 
Ik denk dat dat is wat ik bedoel, een Image mounten kan ook met Alcohol (kwam erachter dat dat "maak image" betekent). Maar ik heb alleen de VOB, IFO en BUP bestanden.
 
Ik had het bericht op binaries4all al gevonden maar daar doen ze het ook met Images.

Dus... Anybody?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan