streaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJThunderstorm

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2004
Berichten
5
hoiiiiiii Ben op het moment bezig om een windows media stream te maken maar dat wil niet echt lukken.Misschien dat iemand me uitleg kan geven of me wil helpen hoe ik hem bevoorbeeld op de server in moet stellen en hoe je de windows media encoder in moet stellen zodat andere hem kunnen horen via internet.
Een lokale stream maken is me ooit wel eens gelukt maar wil gaan streamen over internet want zie dat het bij andere wel lukt dus het moet mogelijk zijn. Alleen je moet weten hoe het moet doen en misschien dat jullie dat wel weten en dat me kunnen uitleggen of helpen.Mocht jullie me willen helpen of uitleg geven kan je een berichtje sturen of emailen naar me. Heb wel een beschrijving hoe je de encoder in stel maar met de server heb ik geen idee hoe dat moet.Gaat dus om een
stream verbinding over internet voor windows media player.




emailadres :thumb: :cool: :D
 
Waarom gebruik je geen Winamp?

Met de Windows Media Codec kun je gewoon streamen voor Windows Media.
Wat je behalve Winamp 5.07 nodig hebt is een shoutcast DSP plug-in en de Shoutcast DNAS server.

Het leuke is dat mensen jouw stream kunnen vinden via de shoutcastserver. (www.shoutcast.com).

Heel simpel. (Vind ik)

Voor tips:http://www.winampnederlands.nl/
 
heyyyyy heb het wel eens geprobeerd met win amp
maar dat deed hij niet en vindt het geluid niet zo mooi als met windows media daar is de kwaliteit gewoon een stuk beter als met winamp.En vindt windows media gewoon beter en overzichtelijker dat me voor keur liever naar windows media gaat alleen weet ik niet hoe je kunt streamen via die player via internet dan.:thumb:



emailadres :thumb: :eek: :cool:
 
Mensen kunnen me stream vinden op me website en heb geprobeerd winamp te installeren met de plug ins maar ik ben er niet echt kapot van heb steeds een conflict met me poorten daarmee denk dat ik het toch maar bij windows media hou want je bent met winamp langer bezig om te laten werken dan dat je er ook daad werkelijk wat mee kan doen.Dus mocht je weten hoe het verder zit met de windows media encoder dan hoor ik dat liever en ja heb de codec al erop gezet maar hoe je de server verbinding daar heb ik liever antwoord op dan advies waar ik niks aan heb.:thumb:
 
Ja jij gaat het over winamp hebben daar vraag ik toch niet om ik vraag het over windows media player als je in een kleding winkel staat en je wil een trui hebben ga je toch ook geen broek kopen als je snap wat ik duidelijk wil maken. vraag advies over windows media player en niet over winamp die rotzooi gebruik ik niet.Dus vind het vaag dat je over winamp begin terwijl ik vraag over windows media player en als je dat niet snap moet je niet op dit bericht reageren zo simpel is dat. Dacht dat je op een forum verder zou komen maar als ik steeds van zulke nep informatie krijg kan je dit forum ook wel op doeken dan heb het ook geen functie.:thumb: ;)


ps dacht dat dit forum bedoel was om mekaar te helpen maar op deze manier heb je dr ook weinig aan.:thumb:
 
Het was maar een tip hoor, niet wetende dat jij Winamp crap vond. Daarom vroeg ik ook: "Waarom gebruik je geen Winamp?"

En dan is dit jouw antwoord?

Maar goed, van mij hoef je geen tips c.q. hulp meer te verwachten met zo' n attitude. Dus is hiermee jouw probleem t.o.v. mij ook ten einde.

Het ga je goed!
 
nou heb je hier je antwoord omdat het rotzooi is en het geluid ervan is heel erg slecht en kwaliteit van media player is 10 keer beter dan van winamp. Dat heb ik van een ervaren webmaster gehoord en heeft me het laten horen ook dus is geen onzin. En doe niet meteen of je heel wat gedaan heb dat heb je echt niet je heb nogal hoge eigendunk van je zelf merk ik al en die adviezen die jij geef hebben andere ook niet veel aan denk ik.:evil: :evil: :evil: dus wat je op dit forum doet als je toch niemand echt advies kan geven weet ik ook niet.:mad:
 
Jij ook, prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan