Achtergrond gaat niet mee naar het web

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agnesnaaimachin

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
11
:eek: Een kennis van mij heeft een website gemaakt voor mij gemaakt met frontpage met een mooie achtergrond maar het is niet te zien nadat we de site op het net hebben geplaats.In frontpage voorbeeld is het wel te zien.Wie weet wat er fout is gegaan en weet voor mij de oplossing.Het antwoord moet niet te moeilijk omschreven te worden want ik heb er niet zo veel verstand van hoor.Groetjes agnes
 
Ja de vele foto's en tekst is helemaal goed maar alleen de achtergrond niet.Op de website is de achtergrond dus wit
 
En de achtergrond staat wel in de juiste map zowel op jou PC als op de server? Images is dat geloof ik.
Heb je een link naar je site dan kunnen we even kijken....
 
Zo te zien staat hij inderdaad niet in de goeie map.
Zet hem eens in dezelfde map als de rest van je afbeeldingen..
 
Die bijlage is de achtergrond.Ik snap niet hoe jullie daar aankomen hoor maar ik vind dat knap werk hoor.
 
Geplaatst door Agnesnaaimachin
Die bijlage is de achtergrond.Ik snap niet hoe jullie daar aankomen hoor maar ik vind dat knap werk hoor.


Gewoon even in je bron kijken en zoeken op Google:p
Knap van Google, niet van ons....;)
 
Ik zou dan maar één map gaan maken en die noem je bijvoorbeeld "images" en daar zet je al je afbeeldingen in en deze map maak je ook aan op de server en vervolgens zet je het boeltje over.
 
dat kan ik dus als ik het goed begrijp in frontpage doen.daar een nieuwe map aanmaken en daar de foto's en de gifs en daarbij ook de achtergrond
 
Is een beetje moeiiljk voor mij om te bekijken van hier af. Je zal dan ook weer moeten zorgen dat de afbeeldingen die je plaatst ook daadwerkelijk verwijzen naar die map. Is voor mij alweer een tijd geleden. Je had eigenlijk vanaf het begin al je afbeeldingen in één map moeten hebben.....
Wacht even totdat iemand die nog redelijk actief is met FP je vraag bekijkt.
 
Zoek eens op in welke map de tabbkgnd.jpg staat.
Geef de exacte pad hier op.
 
Hiep hiep ****a dank zij jullie kwam ik erachter dat er een map niet bij zat waarbij de achtergrond zat.
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie snelle hulp.
Groetjes Kijk maar eens
 
Mooi zo.:thumb:

Veel plezier met je website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan