film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
ik wil een film bekijken via media player, niet downloaden maar rechtstreeks van internet, maar de film stopt steeds

ik werk met windows 98, 160 mb ram , en via wanadoo cable.

wie helpt ?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Mulcoa
ik wil een film bekijken via media player, niet downloaden maar rechtstreeks van internet, maar de film stopt steeds


hoezo stop in eens??

het kan zijn dat je buffer dan even op is. probeer het nog is en als het dan gebeurd wacht dan even 30 sec of zo als hij dan nog niet door gaat dan licht het daar niet aan.

geeft hij iets van error of zo??
 
Ik denk zelf ook dat het aan de buffer ligt, hij gaat wel weer door na een aantal seconden, maar de buffer is er toch voor dat hij een konstante weergave geeft.?
hij geeft geen error, ik bedoel dat de buffer niet groot genoeg is als dit tenminste kan.
 
Laatst bewerkt:
uhm ja ik zal even proberen een voorbeeld te geven

jij hebt internet via wanadoo. dat is denk ik 128kb/s download ongeveer. en jij bent een film aan het kijken die bijv. 140 kb/s nodig heeft om goed af te kunnen spelen.
dan kan hij dus nooit altijd zonder haperen doen.

als jij het opstart dan maakt hij even een buffer als die op is dan stopt alles en maakt hij weer een volle buffer aan.

ik hoop dat je het snapt anders moet je het maar even zeggen
 
Ja , dat is mij geheel duidelijk , maar waar kan ik de 140 kb vinden of wat het ook moge zijn van de film om even te kijken of dat het echte probleem is.?

de computer kan niet het probleem zijn ? omdat ik heb gezien dat het een mmx 150 Mhz is, met een geheugen van 160 mb?

ik zit het een beetje uit te vogelen zoals je ziet, eerst zo ver bedankt

Ik hoor het graag van je


Jan
 
het licht zoiozo niet aan je pc maar aan je internet.

als jij die film echt zou willen kijken dan zul je dat hij andere mensen die beter internet hebben kijken of zelf beter internet pakken.



ik weet niet hoe je aan de film komt?
bijv bij winamp bij radio luistern staat er achter bij hoeveel kb/s het is mss is dat ook bij jou zo hetgeval
 
De film komt rechtstreeks van internet, en ik heb het opandere computers ook geprobeert, met een adsl verbinding en daar was geen probleem, deze cable internet is er eentje van wanadoo en dat zal wel 128 kb / s zijn, dus te traag, of wat er vaak gebeurt dat, als het druk word op interet dat de boel een beetje verstopt raakt.
alvast bedankt zover
 
okeey

uhm is je vraag dan opgelost of wil je nog wat meer weten of zo??
 
de vraag is nog niet echt opgelost, ik moet alleen de download snelheid nog even nakijken, maar denk dat het daar aan ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan