Foto's op DVD zetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo,

Ik wil nu ik een DVD brander heb eens al mijn foto's op DVD zetten. Doe ik dit gewoon met Nero en dan als data of moet ik dat anders doen? En hoe zit het met overige bestanden zoals software en dergelijke? Gewoon net zoals op een CDR?

Ik hoor graag,

Raymond
 
Ja gewoon zoals cdr, er past gewoon wat meer op dan op een cdr that's all
 
wil je ze kunnen zien met de dvd speler in de kamer???
dan moet het met andere sofware met b.v een slide show enzo
 
Dat zou mooi zijn maar ik wil ze ook gewoon kunnen afdrukken vanaf DVD. Heb je een aanrader?
 
Als je de foto's met een DVD speler op de TV af wilt spelen kan je hiervoor ook Nero Vision Express gebruiken. Moppie muziek eronder, wat beeldwisselingen en je hebt een mooie fotopresentatie.
 
Dan zou ik het daar mee doen, heb je geen DVDRW om het op te testen? :)

Onze DVD speler pakt bijv wel MP3 en foto's los op een CDR, maar op DVD ziet ie niks..
 
Wat jij nodig hebt is zonder twijfel

MEMORIES ON TV.
Die maakt een slideshow dat hiet niet meer gewoon is, en bewaard tevens de originele foto's op de DVD.

Dius bekijk deze maar even
 
Spijtig genoeg niet, je hebt enerzijds natuurlijk het prog nodig, dan kan je vcd en svcd maken, als je dan nog een mpeg.dll hebt dan kun je ook videos maken.

Ik gebruik dit programma en kan je vertellen dat dit zeker de moeite loont, effecten muziek, menus.
Het programma maakt er direct DVD klaar voor te branden
 
Goede dag,

zal u mij de plugings kunnen mailen van memories on tv?
want ik heb ze van internet kunne downloaden maar die werken helaas niet.
het gaat om de plugings om een dvd te kunnen maken dan alleen vcd.
mijn mail adres is: stefan_nieuwenhuijse@live.nl

alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Stefan Nieuwenhuijse

Spijtig genoeg niet, je hebt enerzijds natuurlijk het prog nodig, dan kan je vcd en svcd maken, als je dan nog een mpeg.dll hebt dan kun je ook videos maken.

Ik gebruik dit programma en kan je vertellen dat dit zeker de moeite loont, effecten muziek, menus.
Het programma maakt er direct DVD klaar voor te branden
 
Hier kan je beter even een nieuw topic voor openen, deze is 2 jaar oud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan