beeldscherm te groot en blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gunther online

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Berichten
97
steeds wanneer ik een film afspeel met windows media-player, of subtitled mediaplayer, bedekt het beeld mijn computerscherm vollédig, en kan ik niets meer doen...alle knoppen zijn verdwenen, en kan het niet meer stoppen, tenzij op pc volledig koud af te sluiten. geen enkele toets van mijn keyboard werken niet...
hoe verander ik dit?
thnx,
gunther:(
 
De combinatie ALT+Enter werkt ook niet om "Fullscreen" weg te krijgen?
 
Als je op de ESC knop drukt wordt het beeld dan niet kleiner.
 
beeld blijft hangen

neen..geen enkele toets van mijn keyboard werkt...ik kan gewoon het beeld niet doen stoppen, of zelfs verkleinen..mijn keyboard werkt nochtans perfect.
 
steeds problemen

weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? zijn er instellingen ergens die ik moet veranderen? ik kan nooit geen filmkes afpelen...het beeld is veel te groot...en ik kan het niet een stoppen, ik moet steeds de pc terug resetten...wat natuurlijk niet goed is voor mijn baksken...

:( :(
 
Probeer eens op ctrl+1 of ctrl+2 te drukken.
Met ctrl+m zou de menubalk tevoorschijn moeten komen.
 
beeldscherm

neen...dit werkt ook niet....ik kan het beeld gewoon niet meer verkleinen, of zelfs niet doen stoppen...
:confused:
 
Dan de hardway misschien?
Eerst via start-instellingen-configuratiescherm-software de hotfixes verwijderen voor Mediaplayer en dan via start-instellingen-configuratieschern-windows onderdelen toevoegen/verwijderen de mediaplayer verwijderen de pc herstarten en dan via dezelfde weg mediaplayer weer installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan