DVD Shrink 3.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
48
Ik heb al veel dvd gekopierd, maar vandaag heb ik een heel rare probleem, ik heb namelijk het progamma DVD Shrink 3.2, maar toen ik vandaag een dvd inzetten om die dus te kopieren, liep mijn pc keer op keer vast, ik heb het dan met een andere dvd geprobeerd maar dat lukte wel, ik heb toen mijn DVD Shrink 3.2 weg gedaan, en dan weer gedouwnloud, toen heb toen ik die bepaalde dvd weer geprobeerd te kopieren en lukte het weer niet mijn pc liep zoals ik al eerder schreef keer op keer vast, en bij een andere dvd lukt het gewoon wel, mijn vraag is dus, kan het zijn dat die dvd heel anders beveiligd is en dat het progamma van DVD Shrink 3.2 het niet kan kraken? en zo ja, wat zou ik dan moeten doen,? bestaat er een betere progamma?,

Vriendelijk Groeten :thumb:
 
Lees even de forum regels.Daat staat het antwoord.
 
Een beter programma,ik zou het niet weten.
Probeer dvd****. eens.
 
is de dvd die je wilt backupen

een origineel of een kopie want als het een kopie is dan is hij soms niet helemaal perfect gemaakt en dan ziet dvd shrink hem niet
 
Dank je

upsidaisy ik heb gekeken bij form maar ik heb helaas niet veel kunnen zien, maar in iedere geval was het een kopie, en het was een dvd van de aldi die ongeveer een maand geleden te koop werd aangebode, misschien ligt het aan de dvd zelf, maar in iedere geval bedankt allemaal, nu weet ik dat ik zeker geen dvd's van Aldi meer zal kopen:thumb:
 
Ik weet het niet maar

DVD X Copy XPress

is stukken beter en snellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan