Beheren van mp3's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Berichten
149
Hallo Allemaal
Ik heb een klein vraagje over het beheren van Mp3's

Op mijn systeem staan over verschillende HD 's en in mappen meer dan 25000 mp3's.Ik heb ze allemaal gesorteerd op bv oldies modern Nederlands enz.

Toch kruipen er regelmatig dubbel nummers tussen. Mijn vraag is dan ook weet iemand een goed programma om dit allemaal nog te beheren

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Ik wil nog even het volgende vermelden al mijn muziek omgezet naar mp3 zijn of van eigen cd's of via een abonnement .Zo als je uit onderstaande naam kunt afleiden ben ik DJ en dit is ook de rede van de vele mp3's

Ik zoek iemand die ervaring heeft met dergelijke mp3 organizers en mij verder wilt helpen

Dank u


DJ Indalo
 
Laatst bewerkt:
Gebruik DJ2000 en MP3 SpaceMakerPro

Op de site http://www.215software.com/ kun je het programma DJ2000 downloaden. Dat programma struint al je harde schijven af naar mp3's, en zet ze vervolgens keurig voor je in alfabetische volgorde. Op dezelfde site kun je ook MP3 SpaceMakerPro downloaden: dat programma zoekt op basis van bitrate of grootte naar dubbele mp3's, die je vervolgens kunt verwijderen.

Toen ik destijds DJ2000 legaal kocht op de site, kreeg ik er SpaceMakerPro gratis bij.

suc6
 
Beste ik heb met wat zoekwerk het programma MP cataloguar gevonden en werk ook heel goed

Bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan