C.d. afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
199
Hallo allemaal. ik brand met Nero 6.0 en heb het volgende probleem. Wanneer ik een c.d. heb gebrand kan ik hem wel afspelen op de p.c. maar in een normale c.d.speler worden alleen de eerste 10 nummers afgespeeld. Op het display staan wel alle nummers. Kent iemand dit probleem? Het gekke is dat het tot nu toe wel werkte.
Graag jullie expertise.
Met vriendelijke groet Johnn Cops.
 
Als dat alleen bij die ene CD is, dan zou je kunnen denken aan een beschadiging van die CD. Is het structureel dan is het een hele goede vraag.............. (waar ik zo 1,2,3 het anrtwoord ook nog niet op weet)
 
En als het 6.0 is danzou ik toch eerst maar eens gaan updaten.
In versie 0 zaten nog veel fouten.
 
Nero update

Hallo Puppie, heb je advies opgevolgd en Nero geupdated. Als ik nu aan de gand wil krijg ik de melding dat er een versie is gevonden waar ik geen licensie van heb. Hou los ik dit op.
Groeten van Johnn.
 
C.d.afspelen

Het gekke is dat de c.d. ook afgespeeld kan worden op mijn dvdspeler dus alles staat er wel op. Kan het zijn dat er iets wordt overgeslagen tijdens het branden want dit is namelijk in tien minuten klaar (ik brand op acht speed).
 
even je licentie nummer invullen bij nero smart start en dan nero express en dan registreren.
 
Licentienummer

Hallo Puppie, uiteraard heb ik mijn licentienummer ingevuld maar krijg dan de melding dat het nummer niet juist is.
 
Easy c.d. creator

Probleem opgelost, heb Nero eraf gegooid en EasyCdCreator geinstalleerd. Nu gaat het branden en ook afspelen op een c.d.speler wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan