sitecom wl-026

Status
Niet open voor verdere reacties.

tboog

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
7
krijg deze router niet ingesteld. ik gebruik OS windows xp/professional ZONDER SP2 nu. alle instellingen staan goed. hij geeft aan dat de pagina gezocht wordt, vervolgens pagina gevonden en dan ...... niks. Ik heb Chello. Ook de hotline van sitecom heeft geen oplossing. router al eens omgeruild, maar daar lag het dus niet aan.:evil:
 
Al geprobeerd via instelling van je router clone mac adres?

Anders ff proberen stekker van de modem minstens 30 seconden uit stopcontact. Hij heeft dan nog mac adres van oude router als je die had, of het mac adres van je pc die toen rechtstreeks op modem aangesloten stond in zn geheugen.
 
Geplaatst door tboog
krijg deze router niet ingesteld. ik gebruik OS windows xp/professional ZONDER SP2 nu. alle instellingen staan goed. hij geeft aan dat de pagina gezocht wordt, vervolgens pagina gevonden en dan ...... niks. Ik heb Chello. Ook de hotline van sitecom heeft geen oplossing. router al eens omgeruild, maar daar lag het dus niet aan.:evil:

Dank je wel Robbert, maar dat had ik ook al gedaan.
Ik las zojuist, dat Chello alleen maar op een computer mag, daar het anders zakelijk gebruik zou worden. Kan het zijn, dat Chello de toeganf blokkeert ?
 
Heb je het mac adres van de computer die verbonden was met chello al in jou router gezet.
Dit noemen ze clonen zoals robbert ook al aangaf.
 
Geplaatst door puppie
Heb je het mac adres van de computer die verbonden was met chello al in jou router gezet.
Dit noemen ze clonen zoals robbert ook al aangaf.

Ja, MAC adres ook overgenomen en zowel router als modem uitgezet (8 uur zelfs....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan