Wie weet raad?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bellie

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
69
Ik heb een MP3 speler van Packard Bell.
Misschien beter bekent als "Audio Key". Precies volgens de handleiding gehandelt en ik krijg er geen geluid uit....
Als ik 'm zonder betterij in m'n USB-poort steek komt er netjes een Vitual Drive bij en kan ik ook mp3-bestanden uitwisselen. Maar haal ik 'm eruit en steek ik het batterijtje erin dan..... NADA, niets, 0!!! Ik heb via de Packerd Bell site al de nieuwste Firmware gedownload en geinstalleerd maar het resultaat blijft hetzelfde!!!

Wie weet er wat er aan de hand kan zijn, of moet ik gewoon terug naar de winkel voor een nieuwe?!
 
Zit het batterijtje er wel goed in en is ie niet op? Zet je hem dan wel aan als het batterijtje erin zit (als dat kan)?
 
Bellie,

De gebruiksaanwijzing goed gelezen? :eek:

Mijn zwager had laatst ook een mp3 spelertje van Lenco
waarbij het ook onduidelijk was **** het ding nu precies af kon spelen. Het was ook exact zo als jij beschreef....:rolleyes:

Door op een verborgen knopje te drukken, wat overigens bijna niet te achterhalen was in de beschrijving hebben we het ding toch aan de gang gekregen....:D :D

Dus lees ook nog een keer de hele kleine lettertjes !!
Mogelik dat er toch iets verborgen staat in de tekst

Suuk6,

Remy
 
Heb verschillende batterijen geprobeerd, ook gloedje nieuwe!!

In de handleiding staat dat ik de voeding aan moet zetten met de play/pauze toets. En natuurlijk af kan zetten met de stop toets.Geprobeerd kort in te drukken, lang inhouden, combinatie met andere toetsen enz.
 
Ik ben dus toch terug gegaan naar de winkel en de constatering was: kapot.
Krijg dus gewoon een nieuwere nieuwe!!!

Toch bedankt voor de gegeven oplossingen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan