Winamp 5 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Hele vreemd maar Winamp 5.07 loopt vast, de muziek stopt met spelen en er is geen MP3 bestand meer op te starten totdat ik reset.
Vreemd, ik had dit probleem ook al bij een eerdere versie daarom heb ik die net verwijderd en een nieuwe geinstaleerd maar die doet dit dus ook.

Heeft iemand enig idee.......
 
mss moet je de reden dan elders zoeken ... ik heb er helemaal geen last van ... zelfs nooit gehad.
Het enige wat ik kan aanraden is winamp volledig verwijderen en herinstalleren .
 
Nou ik heb de reden elders gezocht maar kan hem niet vinden, uiteraard zal er wat aan de hand zijn maar wat is de hamvraag.
Ik denk mischien heeft iemand al eens zoiets meegemaakt.
De pc draait voor de rest als een treintje.
 
Gooi anders alle of zoveel mogelijk plugins eruit.
Kijken of ie dan nog vastloopt.

Dan 1 voor 1 plugins installeren (zijn toch los te downen) en kijken bij welke plugin Winamp vastloopt.

Misschien dat een of andere plugin de oorzaak is.
 
Ook naar gekeken, heb helemaal geen plugins geinstaleerd.
Het vreemde nog is dat nu de hele ochtend aan het werk thuis achter de pc en nog neit vastgelopen.
Moet ook toegeven dat het vastlopen alleen geschieden tijdens branden van cd's maar dat deed ik altijd al dus waarom dan nu ineens het vastlopen tijdens een brandsessie..
 
Realtek ac'97 onboard sound.
Werkt voor mij goed genoeg.
Het vreemde is zoals ik net al zei, nu gaat het de helel ochtend al goed.
 
nee ik heb soundblaster audigy 2,viel ook onverwachts uit,heb nu XP erop om te kijken of dat helpt,draait nu al 8 dagen goed
 
Nou ik denk toch dat het komt door het branden en spelen tegelijk.
Ik zou niet een andere verklaring weten.
Mischien hebben anderen nog meer goede ideeen.
 
Hmm, nogmaals, ik hou het er maar op dat het door het brand proces komt bij maken van een cd.
Vreemd dat dat hiervoor niet gebeurde.
Maar goed, toch allen bedankt voor de antwoorden.
 
Zoek een andere mediaplayer die vergelijkbaar is ;)
Winamp staat erom bekend dat het vaak vast loopt

Elmigo
 
Topics uit 2004 mag je gerust met rust laten, deze zijn niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan