schokkende muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
ik zit met het probleem dat alle muziek die ik afspeel op mijn pc af en toe schokt:s dit is wel irritant, weten jullie hoe dit komt?
 
de kracht van je pc zou mischien over het algemeen te zwak kunnen zijn. Nog een mogelijkheid je download illigaal muziek en die is niet tegen goede kwaliteit.
Gebruik eens een andere media player bv winamp deze is niet zo zwaar als de windows media player
 
geheugen en processor dat zijn de twee belangrijke
 
mja, het ging altijd al en trouwens als ik een ander programa laadt terwijl de muziek afspeelt, dan schokt het niet, bijna alleen maar als ik gwn surf.
processor: 1.5 ghz
ram geheugen: 256 megabyte geheugen
kheb de latste tijd wel veel films gedownload, waardoor mijn hard disk redelijk vol staat (ongeveer 75 procent) die moet ik nog verwijderen, dan zal het miskien ook verbeteren
en op een gewone mp3 speler schokt de muziek niet, dus het kan niet liggen aan de gedownloaden muziek, zal es proberen een originele cd op te leggen
 
hmm zolang je nog een 1gb vrij hebt dan heb je zeker geen prob op gebied van swap. Een beetje hd heb je nodig aangezien windows xp standaaart al 200 mb geheugen inneemt.
Ik zou nu zeker nog een andere media player gebruiken.
Mischien eens een sound driver update
 
over dat windows xp: ik heb windows 98, kan het daaraan liggen, en een sound driver update, waar kan ik dat vinden?:confused:
 
aan het mp3 download kan het ook niet liggen, want ik heb zojuist een cd afgespeeld en die begon ook te schokken, kan ik misschien ergens een optie vinden om de prioriteit van windows media player hoger in te stellen(in windows 98) zodat de pc meer aandacht besteed aan media player in plaats van bijvoorbeeld internet(die eiglijk ook traag gaat)als mediaplayer ook draait, dan zijn er nog 50 percent van de systeembronnen beschikbaar, dus zou het eiglijk geen kwaat kunnen indien ik de prioriteit hoger zet(indien mogelijk)maar mischien idd eerst es proberen voor die update(die ik overigens niet weet te vinden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan