Capturen met analoge camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coaster addict

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
6
Hallo,

Ik ben aan het knutselen om mijn video's van een analoge camera op de pc te krijgen. Beeld is geen probleem in Windows Moviemaker. Ik had echter geen kabels om het geluid over te brengen.

Nu heb ik gisteren bij Dynabyte een kabeltje gekocht met twee van die hoofdtelefoon-aansluitingen, één aan elke kant. Deze heb ik tussen de camera en de pc ( microfoon-ingang ) aangesloten. Er kot dan wel geluid door, maar met enorm veel ruis. Zelfs als alleen de kabel in de pc zit zonder dat de camera eraan zit gekoppeld ruist het heel erg. Hoe kan ik dit oplossen?
 
misschien eens een andere ingang proberen?
line?
je kunt ook eens proberen om naar je instellingen van de micro ingang te kijken, wel of geen demping of versterking etc
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb eerst de lijn-ingang geprobeerd...maar daar kwam helemaal geen geluid doorheen op de een of andere manier.

Hoe kun je dat checken of de microfoon misschien versterkt wordt?
 
probeer eens via dubbelklikken op je speaker icoontje rechtsonder of je het scherm van de bijlage kunt zien, daar kan je ook controleren of er ingangen dicht staan of dat ze niet in het rijtje voorkomen, je kan dat dan weer aanpassen via opties
 

Bijlagen

  • geluid.jpg
    geluid.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 20
Met Movie Maker heb ik ook het probleem gehad dat je niks hoorde bij het opnemen, maar toen ik later de film afspeelde bleek er gewoon geluid op te staan. Ik heb wel de line in gebruikt.
Misschien is dit bij jou ook het geval?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan