laatst bekeken docs

Status
Niet open voor verdere reacties.

wieljam

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
10
geen idee waar dit eigelijk moet staan

via start > documenten kun je (oa) alle laatst bekeken documenten bekijken

kan je dit uitschakelen?

er is ier namelijk iemand die daar ferm misbruik van maakt:confused:
 
Wieljam, probeer eens op start rechts klikken, aanpassen,geavanceerd,vinkje weghalen bij onlangs ge opende bestanden in een lijst weergeven. suc6.
 
Geplaatst door tmol
Wieljam, probeer eens op start rechts klikken, aanpassen,geavanceerd,vinkje weghalen bij onlangs ge opende bestanden in een lijst weergeven. suc6.

Dat is een heel duidelijke manier, maar daar heb ik ook een alternatief op wat ik veel veiliger vind. Dat vinkje bij geavanceerd kan men snel terugzetten he. Gebruik een programma zoals "smart protector pro", die wist de inhoud van die lijst van laatst bekeken documenten verwijderen (docs zelf niet natuurlijk ;) ) maar nog veel meer zoals de auto-aanvul URL's in IE, cookies, zoekgeschiedenis, temp internet files (cache), windows temp folder, en zelfs de .dat files van windows, die niet te wissen zijn (maar wel te vervangen door nulletjes ;))
Geen enkel spoor blijft op jouw pc over
dit programma heeft ook een "emergency key", duw een zelf ingestelde toetsencombinatie in een het verwijderd alle sporen op de achtergrond (niet zichtbaar op scherm bedoel ik) Als je dit veiliger vindt, ik raad het je aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan