tv programma online kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin72

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
Berichten
38
mijn vraag is als volgt.

Ik kon altijd tv programma s zoals nova prima online kijken een dag na de uitzending.

als ik nu klik op nova kijken komt er een scherm waarboven staat generieke mediaplayer?
vervolgens moet ik mijn voorkeursinstellingen kenbaar maken door te kiezen uit verschillende mogelijkheden zoals media of real player brredband danwel smalband.

Dan worden begrijp ik althans deze instellingen opgeslagen en wacht ik totdat er beeld komt.
helaas gebeurd er dan dus totaal niets meer .
wat mot ik doen om dit programma te kunnen blijven kijken online?
wie helpt
vriendelijk dank
 
real player

bij mij doet nova het ook niet onder media player,

maar wel met de real one player!!

mischien dat eens proberen.
groetjes
 
Laatst bewerkt:
waneer?

sinds waneer werkt het niet meer ?

als je windows xp hebt kun je terug gaan via

systeemherstel,naar datum dat het nog wel werkte,

bijv 28-12-2004 als het toen nog werkte .

groetjes
 
Nova doet 't gewoon via WMP bij mij: http://portal.omroep.nl/?nav=vxakjBsHEbGkRhJ&selectie=nvsjGsHEbGcZtHjPxDcB

Na het opslaan van de instellingen zoals je beschrijft moet je nog het piepkleine vakje aanklikken, zie plaatje. En vervolgens zie plaatje 2. Kan ff duren voordat alles start.

attachment.php
 

Bijlagen

  • clipboard03.jpg
    clipboard03.jpg
    42,1 KB · Weergaven: 299
het vreemde is dat ik wel gewoon het journaal of buitenhof kan kijken,het systeem kiest dan zelf gewoon realplayer .
enkel bij nova krijg ik nu opeens een nieuw schermpje over voorkeursinstellingen die als ik die opvolg vervolgens niets doen.
 
juist gezina

Gezina wat jij aan geeft werkt bij mij ook,kan het nu

zien, gewoon via media player,dus het zal Edwin ook

wel helpen bij mij is het nu ok .

bedankt . groetjes
 
het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar tot nu toe niets.

Wel op de pagina gekomen en aangeklikt real player breedband of media breedband.
vervolgens niets
 
afpelen in standaard player

edwin je moet rechts onder bij media player

klikken,op afspelen in standaard player.

nadat je op media breedband hept geklikt,komt de media player, daar rechts onder staat het afspelen in standaard player.

groetjes
 
Laatst bewerkt:
allemaal duidelijk maar ik zie nu dat er in mijn schermpje helemaal geen keuze is om op standaard player te klikken.
 
media player 10

heb je wel de nieuwste media player 10 ?

mischien is dat de oplosing ?

anders kan ik je niet meer verder helpen,maar gezina weet veel meer als ik dus er blijft hoop voor je !!


groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik gewoon die ouwe-knarren-versie van WMP, geleverd bij XP-Home, nummertje 8 meen ik.

Van Real Player weet ik niks, alleen dat als ik, zoals beschreven doe, ik met WMP ik gewoon Nova kan bekijken.

attachment.php


Dat wordt een rood kruisje indien aangeklikt.

Leeg ff je cache en begin opnieuw: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Sluit de schermpjes met OK.
 

Bijlagen

  • clipboard04.jpg
    clipboard04.jpg
    49,7 KB · Weergaven: 272
Laatst bewerkt:
vriendelijk dank voor jullie reacties.
helaas krijg ik het niet voor elkaar.

waar de rode pijl van jou op wijst staat bij mij in exact hetzlefde schermpje totaal niets
ik kan diet schermpje ook niet vergroten zodat eronder niets te zien is.

al je andere opdrachten zoals off line items in configuratie scherm enz uitgevoerd.
jammer genoeg niets helpt.

nogmaals dank.
 
Op het laatst geplaatste plaatje staat bij de Help:

Het gebruik van de mediaplayer:

De streams die worden aangeboden via Uitzending gemist kunnen voorkomen in twee types: Windows Media en Real.

In het instellingen menu kunt u uw voorkeuren opgeven. Als een gekozen uitzending niet in dat formaat of bandbreedte beschikbaar is, dan wordt een alternatief gekozen.

Ga naar de help pagina van Uitzending gemist voor meer informatie over het installeren van de benodigde programma's.

N.B:
Sommige browsers kunnen (nog) geen video's aanbieden binnen een webpagina. Hiervoor zoeken we nog een oplossing.

Mocht u toch nog problemen ondervinden met het afspelen van een stream, dan kunt u via onderstaande link de stream direct afspelen. Als ook daarbij fouten optreden, meldt u dat dan in de probleem oplosser onder vermelding van de volledige stream naam. Wij nemen dan contact op met de desbetreffende omroep.

Gebruik onderstaande link om de stream direct te openen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/sb.laatste.asf

---------------------------------------

Maar misschien is het installeren van de nieuwste versie van WMP (10) ook al een goede tip: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/mp10/default.aspx Ik zou het anders niet meer weten, iemand anders?
 
kunt u me ook vertellen hoe ik systeemherstel kan plegen?

vriendelijk dank.
 
Even in de Windows Help zoeken gaat ook hoor...:)

Maar, je gaat naat Start, Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset en dan open je Systeemherstel.
Vervolgens kies je een datum waarvan je denkt / weet dat je nog naar Nova kon kijken.
 
dan moet Edwin wel Windows ME of XP hebben natuurlijk. De andere Windowsversies hebben die systeemhersteloptie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan