fout met semafoor

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdikkop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
Berichten
10
hallo.
ik heb een vraag. ik ben met een pc van vrienden aan de gang en ik kom er even niet meer uit.
de pc sluit zich geregend zelf uit en start dan weer op met het bericht dat hij hersteld is van een fout.
ik heb gekeeken wat de fout is en hij geefd een melding van 102-1003 en dat lijd naar een semafoor.
maar wat is de semafoor precies en hoe verhelp ik dit??
 
Laatst bewerkt:
Probeer even "de computer automatisch opstarten" uit te vinken.
Nu krijg je bij een fout een blauw scherm (BSOD).
Noteer de fout en plaats die even, misschien komen we dan verder.
 
probeer

hallo.
ik ga het probeeren en als het weer gebeurt zal ik kijken wat die zecht. alvast bedankt voor de hulp
 
fout melding

ik heb een fout melding gekregen en zal hem even omschrijfen.

er is een probleem gevonden. windows is afgesloten om schade te voorkomen.

page_flault_in_nonpaged_area

als dit de eerste keer is dat dit gebeutrt ..................

controleer of er alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstaleerd. is dit een nieuwe installatie,wraag de leverancier dan of er en nieuw windows-update zijn die u nodig hebt.

technische informatie(magelijk in het engels)

***stop:0x00000050(0xfc990000,0x00000000,0xfcb08d54,0x00000000)

bezig met starten van de fijsieke geheugendump..........

2de foutmelding

***stop:0x00000050(0xfc4ea000,0x00000000,0xfcb6c19c,0x00000000)

3de foutmelding

***stop:0x00000050(0xfbe6e000,0x00000000,0xfcb3419c,0x00000000)

4de foutmelding

***stop:0x000000050(0xfc994000,0x00000000,0xfcb3e19c,0x00000000)

en ga zo maar door.

deze fouten en meldingen zijn ongeveer binnen 3 uur geburd.


ik weet niet wat het is en er is ook geen nieuw hardware in de pc gekoomen. een helle tijd geleden is de dvdplayer wel kopot gegaan en heb er een tweede hansje in gezet maar die was ook niet goed.
nu zit er allen nog een lite-on cd brander in.

ik hoop dat je me verder kan helpen.
 
dus als ik het goed begrijp is het iets met de audio bestuuring.

hij geefd wel aan dat bij apetatenbeheer dat er een probleem is met een audio divise.

ik ga het probeeren en hoop dat het gaat werken.

hertelijk bedankt voor de hulp en ik laat het weeten hoe het afloopt.
 
hallo.

ik heb precies gedaan wat er op de side staad en het vraagteken is wel bij de aperaten beheer weg maar de pc blijfd uit gaan en geefd nog steeds de zelfde error aan.

het is de helle nacht goed gegaan maar s'morgens ging die zonder dat iemand er aan zat toch weer zomaar uit.
ik snap er echt niks van. Het is nu al twee ochtende om precies de zelfde tijd (08:48) geburd dat de pc zelf uit ging. en hij geefd steeds de zelfde fout melding.

ik begrijp ook nog steeds niet wat een semafoor is. bij de foud meldingen die die geefd staat een code 102, 1003 en als ik kijk wat die melding is staat er bij dat het de semafoor is die niet goed werkt of na wat gedaan te heben niet uit gaat.

ik snap het echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Denk toch dat er iets niet klopt met je apparaten.

Probeer eens de laatste drivers te installeren, en de laatste direcX versie.

De drivers die geïnstalleerd zijn, zijn die ook daadwerkelijk voor de apparaten die aanwezig zijn?

Wat ook nog zou kunnen is dat het apparaat kapot is.
Je zou kunnen proberen het geluidsapparaat welke fouten geeft er even uit te halen of uit te zetten in apparaatbeheer, kijken wat hij dan doet.
 
zou het kunnen zijn dat er via een update van microsoft een verkeerde driver in de pc is gekoomen. er zijn geen nieuw drivers op de pc gezet en er is ook geen nieuw aperaat bij in gezet.

kun je mij mischien zechen wat een semafoor is ??????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan