winamp url rippen hoe? (line in rippen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
jha de titel zegt het al ben dus op zoek hoe ik de winamp line in kan rippen winamp luisterd nu naar de line in door deze code "linein://" die er als url ingevoegd is nu zou ik dus van die "url" het geluid willen rippen maar hoe?
 
Nou het rippen is pas mogelijk vanaf versie 5.07 en helaas kun je daarin niet instellen dat je muziek wilt rippen van een aangegeven locatie, Winamp zoekt zelf de cd/dvd speler op waar een audio cd ingeplaats is.
Ik denk dus niet dat dat gaat lukken.
 
Geplaatst door jjw
Nou het rippen is pas mogelijk vanaf versie 5.07 en helaas kun je daarin niet instellen dat je muziek wilt rippen van een aangegeven locatie, Winamp zoekt zelf de cd/dvd speler op waar een audio cd ingeplaats is.
Ik denk dus niet dat dat gaat lukken.
dit kan ik nu dus helemaal niet volgen het is dus de line in van de pc die hij leest en geen cd en de linein:// die ik ingeef geef ik in als een url dus maar via streamripper gaat het ook niet :s
 
Wat ik wel ontdek, is de url zichtbaar in de playlist, ik kan namelijk wel de playlist zenden naar een cd/dvd brander of naar de G: schijf van Windows XP, dan zou hij de data die hij uitleest of te wel binnenkrijgt meteen op cd branden, dan is het nog geen mp3 formaat maar waarschijnlij audio formaat zoals cd of wav bestand maar dan zou je dan weer kunnen omzetten naar mp3.
Mischien dat dit wel lukt.
 
Geplaatst door jjw
Wat ik wel ontdek, is de url zichtbaar in de playlist, ik kan namelijk wel de playlist zenden naar een cd/dvd brander of naar de G: schijf van Windows XP, dan zou hij de data die hij uitleest of te wel binnenkrijgt meteen op cd branden, dan is het nog geen mp3 formaat maar waarschijnlij audio formaat zoals cd of wav bestand maar dan zou je dan weer kunnen omzetten naar mp3.
Mischien dat dit wel lukt.
hoe bedoel je? want branden gaat niet meteen want we spreken hier over zo een 10 uur muziek
 
Geplaatst door lefty999
hoe bedoel je? want branden gaat niet meteen want we spreken hier over zo een 10 uur muziek
hij geeft dan een track van 0:00 door dus niks
 
Het was ook maar meedenken hoor, ik snap je opzet en ik snap je bedoelling, Winamp is alleen nooit gemaakt voor dat soort doeleinden omdat je dan namelijk muziek kunt copieren en door verkopen of wat voor doeleinden dan ook.
 
Geplaatst door jjw
Het was ook maar meedenken hoor, ik snap je opzet en ik snap je bedoelling, Winamp is alleen nooit gemaakt voor dat soort doeleinden omdat je dan namelijk muziek kunt copieren en door verkopen of wat voor doeleinden dan ook.
jip maarjha nu moet het eigenlijk zo zijn :(
 
Nooit naar gezocht maar mischien zijn er wel mp3 rippers waarin je ook een url als locatie kunt opgeven, mischien eens zoeken op download.com daar vindt ik nog wel eens een hoop progjes die me verder helpen, let wel op eventuele spyware die je tegenwoordig ooh zo makkelijk krijgt.
 
Geplaatst door jjw
Nooit naar gezocht maar mischien zijn er wel mp3 rippers waarin je ook een url als locatie kunt opgeven, mischien eens zoeken op download.com daar vindt ik nog wel eens een hoop progjes die me verder helpen, let wel op eventuele spyware die je tegenwoordig ooh zo makkelijk krijgt.
waar zoek jij dan op bij download.com?
 
Ik zal eens zoeken voor je, dat wordt niet makkelijk denk ik, je kunt zelf ook zoeken, als je gewoon een opdracht geeft voor mp3 encoding of decoding of gewoon mp3 software zie je net zoveel als mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan