Dvd kopieeren,maar te groot voor schijfje !?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardvandaal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
2
Telkens als ik van iemand een goede dvd meekrijg en ik wil hem kopieeren, heb ik negen van de tien keer het probleem dat het programma aangeeft dat het er niet op kan. Hoe en met welk programma kan ik dat wel voor mekaar krijgen ???
Mvg, en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar
 
met dvd shrink kun je ze makelijk kopieren om er voor jezelf een kopie voor te maken
hij brand automaitisch met nero
 
als je het met nero zelf wil doen dan is anydvd een tip.
Anydvd zorgt er zelf voor dat je in principe een regioloze dvd speler hebt :p
 
Geplaatst door lamp
als je het met nero zelf wil doen dan is anydvd een tip.
Anydvd zorgt er zelf voor dat je in principe een regioloze dvd speler hebt :p

Daar wordt niet om gevraagt! Is te GROOT!.
 
het zou kunnen als je een film copieert die een dubbele laag heeft (dual layer) als je die op een enkellaags dvd probeert te zetten past het niet
enkellaags is 4.7 GB dubbellaags 2x 4.7 GB
wil je die toch copieren dan zal je een dual layer dvd brander moeten kopen
 
Geplaatst door Jheroen
het zou kunnen als je een film copieert die een dubbele laag heeft (dual layer) als je die op een enkellaags dvd probeert te zetten past het niet
enkellaags is 4.7 GB dubbellaags 2x 4.7 GB
wil je die toch copieren dan zal je een dual layer dvd brander moeten kopen


Met DVD Srhink , overbodige items uit vinken gaat het Prima!
 
ja maar bij zulke dingen heb ik ook gebruikt en daar was de film ongeveer 6 gb dus ik heb de film nog wat moeten inkorten (ik ziet er niks van). dus gebruik dvd shrink gratis en handig
 
Inderdaad, met dvd shrink kun je extra opties en ondertitels (zoals frans enzo) weghalen en zo alleen de taal die je wilt, en de ondertitels die je wilt en de hoofdfilm selecteren, en als ie dan nóg te groot is maakt DVD-Shrink hem automatisch iets kleiner.. met een klein beetje kwaliteitsverlies, maar dat merk je bijna niet :)
 
of gebruik nero recode .... die maakt hem automatisch passend op 1 dvd....:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan