video capture

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
hoi
Ik wil de opgenomen video beelden vanaf mijn camera op mijn pc zetten en daarna op dvd branden .
Hoe kan ik dit het beste doen?het prog wat ik nu gebruik om te capturen is bij de camera geleverd en doet alleen avi of mpeg en dat brand nero niet als dvd bestand
:eek:
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zit er bij het opslaan van de gecaptured video geen optie om op te slaan als dvd zoniet... Dan moet je een andere programmatje hebben...

Ulead Video Studio 8 heeft die optie wel, maakt er dan na wat berekeningen een DVD directory van die je met nero kunt branden.

Om de opgenomen bestanden die je nu hebt opgenomen om te zetten naar dvd moet de caputer mode op mpeg 2 staan die kan nero wel branden als dvd.

Avi en mpeg 1 kun je omzetten met het gratis programma tmpenc..

Groetjes, Anne
 
welke moet ik hebben van tmpgenc?
En kan nero wel mpeg2 branden ?
want het staat niet in het lijstje als je zoekt naar te branden bestandsvormen?
 
hoi
Ik ben ff op de verkeerde weg met mijn vorige vragen volgens mij
Ik heb een digitale video camera de jvc dx 25
Nu wil ik de beelden op de pc krijgen maar op zo'n manier dat ik ze niet hoef om te zetten van avi of mpeg1 naar een brandbaar dvd bestand.
Is dit mogelijk en zoja met welk progje ,desnoods koop ik dat.
Volgens mij heb ik van pinnacle wel eens capture kaarten gezien?is dat misschien iets want capturen duurt lang maar omzetten helemaal.
Ik wil het gewoon snel kunnen doen.
 
Hoi,

Als je op dit toer wilt dan moet je Ulead Video Studio 8 hebben, na het capturen kun je de bestand op slaan als een dvd.

Groejtes, Anne
 
hoi anne

Ik heb net de update van nero gedownd en daar zit geloof ik ook een mogelijkheid tot capturen in.
Dat ga ik zo ff proberen maar dan moet ik nog wel ffies kijken of ik het dan ook kan bewerken ergens mee .
Ga ff zoeken voor een progje.
of heb je een suggestie:eek:
 
Hoi,

Met ulead kan je het ook bewerken... anders moet je effe zoeken op www.vcdhelp.com of op www.download.com naar iets met editing erin. Daar staat meestal ook bij of het gratis is of niet.


Groetjes, Anne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan