hoe krijg ik outlook op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hoi

ik heb eindelijk verbinding via een wireless router op mijn laptop, alles werkt prima.
Alleen nou is de vraag wie kan mijn uitleggen hoe ik mijn msoutlook nu ook op mijn laptop kan krijgen en hoe ik andere programma`s over kan zetten van mijn pc op mijn laptop.
als het kan een niet te moeilijke uitleg.

trouwens nog allemaal een goed en gezond 2005

gr Carina
 
Programma's overzetten van de ene computer naar de andere.
Dat zal niet gaan werken, die programma's schrijven meestal iets weg in windows.
Als jij het zo van de ene naar de andere wilt kopieren dan mis je dat weg schrijven. En dan gaan jpu programma's niet werken.
Je zult het dus echt met de diskettes of cdrom moeten doen.
Outlook over zetten, bedoel jij de mailtjes over zetten of wil jij op jouw laptop de mailtjes gaan ontvangen.
Als je de mailtjes wilt ontvangen dan zul je de gegevens van jpu provider in outlook moeten zetten.

Ik hoop dat het bovenstaande duidelijk is, anders even vragen.;)
 
Ik beddoel inderdaad dat ik de mailtje ook kan ontvangen en versturen via mijn outlook op mijn laptop.l op de gewone pc is dit geen probleem.
Als je tijd en zin hebt zou je me dan willen helpen om dit in te stellen ik heb er namelijk geen kaas van gegeten

gr Carina
 
Gebruik jij outlook express?
als je die ook op jou andere computer gebruikt dan is het instellen eigenlijk een beetje eenvoudig.
Open outlook ga naar extra en dan naar e-mail accounts.
Vul op de laptop hetzelfde in als op de andere computer.
Dan zou het moeten gaan werken.

Ik wil je best helpen, maar ik moet zo voor de baas aan het werk. Dus als je niet meteen een antwoord krijgt.....
 
gelukt

Dank je wel puppie

het is gelukt ik kan weer volop verzenden en ontvangen.
maar nu heb ik nog 1 vraagje weet jij toevallig ook hoe dat je de laptop in moet stellen als je iets willen printen op een printer die al aangesloten zit op de hoofd pc?

gr carina
 
Is de laptop aangesloten in een netwerk?
Zo ja dan ga je op de laptop via start naar instellingen printers en dan priter toevoegen.
Dan kies je voor een netwerk printer dan goed lezen.
even bladeren totdat je jou printer gevonden hebt.
dan zou het moeten werken.

wel even de hoofdcomputer aanzetten anders wordt de printer niet gevonden.
 
Nog over Outlook. Houdt er rekening mee dat je mailtjes die je hebt ontvangen op de laptop niet meer kan ontvangen op je pc en andersom.
 
danke je wel voor de reacties alles is weer oke

gr carina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan