snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Ik heb een tijdje met Firefox gesurfd maar heb dat inmiddels verwijderd en surf nu weer met Internet Explorer.

Ik heb mozilla via configuratiescherm>software>uninstall verwijderd en heb nu problemen met snelkoppelingen.

Snelkoppelingen die ik gebruik vanuit het menu "favorieten"geven geen problemen maar bij iedere snelkoppeling die ik op mijn bureaublad zet kan ik de pagina niet bereiken.

Bij eigenschappen van de desbetreffende snelkoppeling is niets vreemds te zien, maar zodra ik er op klik zie ik in de adresbalk dit staan: http://-url%20"http://lc2.law13.hotmail.passport.com/cgi-bin/login"

Door de vetgedrukte toevoeging kan de pagina niet bereikt worden, maar hoe voorkom ik dat iedere snelkoppeling die toevoeging krijgt zodra ik hem op mijn bureaublad of onder in mijn snelstart-balk zet?
 
Welke Startpagina staat ''ingesteld'' in Eigenschappen voor het Internet?
 
Laatst bewerkt:
Daar ga ik morgenochtend even naar kijken. Is nl de pc op mijn werk maar zo uit mijn hoofd: startpagina: blank
tenzij ie automatisch veranderd is.
 
Bij eigenschappen voor internet staat zoals ik al dacht de startpagina ingesteld op "blank"

Ik wil nog erbij vermelden dat snelkoppelingen die in de "koppelingenbalk"staan ook geen problemen geven.

Ik ga als volgt te werk:

ik open een webpagina , sla die op bij de favorieten en vanuit de favorieten maak ik dan een snelkoppeling die ik op het bureaublad neerzet of versleep naar de snelstartbalk onderaan.
En die laatste 2 gaan dus steeds verkeerd.
 
PC is helemaal clean. Hitmanpro draait hierop en HJT log is ook ok.

Ik kwam er ook niet meer aan uit en had al helemaal geen zin om hier erg veel tijd aan te besteden. Is maar een ´kantoor-pc´he. Heb het systeem maar even hersteld naar een punt voor de Kerstperiode en alles werkt weer goed nu.

Zal het maar beschouwen als een ongewenst kerstkadootje.

Bedankt overigens voor je aandacht.
 
MargaNo
kijk even je instellingen na van IE.
Onder Extra, internetopties, programma's onderaan vinken dat de IE de standaard browster is.

groete Nannoo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan