downloadprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel34

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
5
Ik heb een probleem met het downloaden van MP3's. Het downloaden op zich gaat goed echter ik heb geen geluid. Dit gebeurt bij ongeveer 90 % van de downloads. Nu heb ik gehoord van platenmaatschappijen die slechte MP3's plaatsen, maar ik heb meer problemen met downloaden dan iedereen die ik ken uit mijn omgeving. Even ter info. ik heb draadloos ADSL van KPN met windows XP Pro. Alvast bedankt voor je reactie.
 
het mag volgens mij neit maar gebruik eens een ander prog of netwerk
 
mag ik vragen waar je download.
Er worden wel slechte mp3's geplaatst maar die heben meestal wel geluid alleen maar voor zoveel seconden en anders met hele vreemde geluiden op de achtergrond.
 
Lamp,bedankt voor je reactie, andere programma's heb ik al geprobeerd, en met het proberen van een ander netwerk neem ik aan dat je bedoeld een andere provider, dit gaat helaas niet. Of ik moet kunnen aantonen dat internet niet goed werkt. Zit nl. pas bij KPN dus verplicht om een bepaalde tijd te blijven. Als je nog een suggestie heb, graag.

Wat betreft jouw vraag jjw, ik heb kazaa geprobeerd de gewone en Lite, shareaza en nu imesh. Ook jij bedankt voor de snelle reactie en ik hoop dat je nog wat voor met weet.
 
Lamp bedoeld met een ander netwerk, een ander download netwerk, sharereza werkt met meerdere netwerken daar zou je dus kunnen kiezen, als eerste als je gewoon kazaa hebt geprobeerd dan zou ik willen aanraden dat te verwijderen en de pc laten controleren op spyware, die zit er nu vol mee namelijk, de kazaa lite versie heeft het niet maar als je die pas als 2e geinstaleerd hebt.....
Spyware kun je HIER verwijderen, tenminste dit moet je goed doorlezen en uitvoeren.
Ten tweede, als je het dus ook bij andere programmas hebt dan zou ik bijna denken dat er wat met je mp3 programma wat aan de hand is, welke gebruik je daarvoor om dit te spelen, gewoon winamp of de mediaplayer.
 
gebruik gewoon eens limewire hierbij heb ik nog maar een paar keer slechte mp3's gehad.
 
Nou ik heb met kazaa eigenlijk nooit slechte downloads, dus ik vraag me ook wel een beetje af wat voor muziek het omgaat, maar dat even terzijde, er is inderdaad nog veel meer op internet te vinden qua p2p progjes waarmee je een hoop kunt vinden.
 
Bedankt voor jullie reacties. Wat die spyware betreft dat kan ik nog even proberen en ook de andere suggesties door jullie gedaan. Wat de muziek betreft, ik wil gewoon de gangbare muziek downloaden, geen aparte dingen ofzo. Anastacia bijv. en Anouk. Anastacia heb ik na veel nummers downloaden een paar goede, van Anouk krijg ik maar 1 goede. Dit heb ik op diverse netwerken geprobeerd. Als mp3 speler gebruik ik windows mediaplayer en real player. Ik begin zelf echt te twijfelen of het niet door KPN komt. Ik ga de dingen nog even proberen, als het lukt geef ik dit nog door, mochten jullie nog ideeen hebben dan hoor ik dat graag. Bedankt tot zover in ieder geval.
 
Ik heb de verschillende dingen nog geprobeerd, spyware verwijderd, maar nog steeds niet goed. Ik heb 8 nummers gedownload waarvan slechts 1 goed. Ik heb geen idee meer, dus sta nog steeds open voor nieuwe ideeen. Vast bedankt.
 
En allen gedownload met Kazaa of ook met andere progs zoals werd geadviseerd.
Mag ik ook vragen welke nummers je download, dan kunnen we het mischien zelf ervaren.
 
er is een programma om valse mp3tjes op te sporen voor ze volledig gedownload zijn via kazaa (MP3Shield)
Nu ik gebruik bearshare omdat ik kazaa niet zo goed vond en te weinig downloads gaf. Ben ik veel meer tevreden over, maar daar werkt MP3Shield niet mee, nu ik moet wel zeggen dat ik jouw probleem zelf nog maar met een nummer heb meegemaakt en dat is met radio van Robby Williams, man als WMP dat probeerde af te spelen gaf hij een bestand van 23 min met een bitrate van 32, en geen geluid nl. (dowload kwam van kazaa).
Misschien is het een driverprobleem, je kan het op die sectie ook eens posten he, je weet maar nooit.

SUCCES!!
 
Ik wil iedereen bedanken voor de hulp, ik heb pas limewire geinstalleerd en spyware verwijderd en met limewire gaat het een stuk beter. Voorlopig red ik me hier wel mee. Van de 10 downloads had ik 1 slechte. Hopelijk blijft het zo dan ben ik tevreden. Bedankt en hopelijk horen jullie niks meer van me want dat is een teken dat het goed gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan