Mp3speler installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suzanne1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
4
Hallo!
Ik heb laatst een mp3 speler gekregen. Ik heb hier alleen nogal wat problemen mee. De computer herkent de mp3 speler namelijk niet. Bij het installeren van nieuwe hardware, en daarvoor een stuurprogramma vinden, vindt hij wel een programma op de installatiecd, maar daar gaat op een gegeven moment iets fout. Ik hoop dat een van jullie me kan helpen! Alvast bedankt.
Suzanne
 
Welkom op HelpMij Suzanne1988 !!

Geplaatst door Suzanne1988
Hallo!
maar daar gaat op een gegeven moment iets fout.

Nee, met wat meer info kunnen we in de goede richting zoeken.
Wat voor versie windows heb je?
Wat is de foutmelding die je krijgt?
 
Ik heb windows 98, en de foutmelding die ik krijg is dat ie een bestand mist, en daarvoor moet ik de installatie cd van windows 98 voor invoeren, maar die heb ik niet.
Het merk van de mp3 speler is trouwens MarQuant.
 
Wat voor bestand wordt er gemist? Exacte naam en de extensie?
Sommige files kun je op het internet vinden, of van ons krijgen, als je heel lief tegen me (je beeldscherm) lacht.... :p
 
Als ik nu bij nieuwe hardware installeren kijk, staat er dat er een fout is opgetreden bij het installeren van het stuurprogramma:

Apparaatstatus:
De NTKERN.VXD-apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (Code 2)

Als ik doorklik om het stuurprogramma bij te werken, krijg ik uiteindelijk de mededeling dat hij het bestand NTMAP.SYS mist.

Ik hoop dat je hier iets mee kan. Ik lach nu trouwens heel lief naar het beeldscherm.
 
NTmap.sys? Lijkt me een NT besturings file.
Dat is windows 2000 of Windows XP.
Jij hebt Windows 98....

Je zult dus moeten gaan zoeken naar een driver voor windows 98.
Even kijken op de homepage van de fabrikant.
Grote kans dat het dan werkt.

Ennuh, ik wordt verlegen van je smile.... :eek:
 
Ik heb gezocht, maar niets gevonden. De fabrikant heeft schijnbaar geen website. Ik ben wel andere forums tegen gekomen, waar toevallig een stuk staat over dezelfde mp3 speler, en precies hetzelfde probleem. Zij heeft wel dat bestand gevonden, maar daarna werkte het alsnog niet. Het heeft ook geen zin om aan haar te vragen waar ze het heeft gevonden, want de laatste reactie was een paar maanden geleden. Ik vrees dus dat dit niet gaat lukken, en dat ik een nieuwe zal moeten vragen. Toch heel erg bedankt voor je hulp!!
 
Of misschien gaan denken aan WIndows 2000 of Windows XP ?!
Graag gedaan Suzanne1988, daar zijn we hier voor. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan