divx naar dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
3
beste mensen,

ik heb een stand alone dvd speler. vanmorgen heb ik nemo gedownload en die werkte perfect op cd gezet en in de dvd speler no problem het was trouwens .avi!~
vanmiddag doe ik hetzelfde met fahrenheit 9/11 MAAR hier had ik een codec voor nodig dus ik heb een divx speler gedownload en nu doet hij het op de pc!! vervolgens zet ik hem op cd doe ik hem in mijn dvd speler en dan zie ik de gecomprimeerde map, klik ik hem aan en gebeurd er helemaal niets!! overigens is fahrenheit 9/11 ook een avi bestand

mijn vraag: hoe kan ik fahrenheit 9/11 het ook laten doen op mijn dvd speler? moet ik dan een codec mee downloaden of wat??

alvast bedankt!

paul

ps ik heb gspot maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van
 
Riekt naar illegaliteit. Weet niet of antwoord geven verstandig is in deze.
 
?

hoezo is dit illegaal dan??

het stond ook gewoon op lokitorrent! mij lijkt dat dat allemaal illegaal is maar hoe kom ik verder, want hier schiet ik niet veel mee op:)
 
Als iets op een site staat wil dat nog niet zeggen dat het legaal is. Er wordt niet voor niets een rechtszaak aangespannen tegen die site. Andere torrent sites zijn zelfs al uit de lucht gehaald. Wanneer in dit forum open en bloot wordt aangegeven dat men een illegale kopie heeft en dan aan anderen om hulp gaat vragen, bestaat de kans dat op een gegeven moment ook tegen dit forum wordt opgetreden. Beter voorkomen dan genezen dus.
 
Volgens mij was het zo dat lokitorrent een zaak tegen de MPAA aanspande, en niet andersom. Dit laat onverlet dat het adviseren omtrent hoe illegaal te handelen in strijd is met de huisregels van dit forum. Dat is hier echter niet aan de orde. Het gaat erom hoe een avi bestand afgespeeld moet worden, en niet welke content deze avi heeft. Dat is in deze een zaak en de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf.
 
goed jongens maar nu ben ik nog niets opgeschoten!:)
haha iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen??

de groeten
 
DivX

Weet je zeker dat jou DVD speler (stand alone) DivX kan weergeven.

Dat is niet standaard hoor (is nu nog zeldzaam).

Ik heb er zelf een op de kop kunnen tikken bij Lidl.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan