ADSL-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanleij

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
7
Ik heb Wanadoo ADSL Lite, een speedtouch 500 series Multi User ADSL Gateway Ethernetmodem, werk met XP Professional, ben virus en spywarevrij en toch kan ik als ik een half uurtje niet gesurfd, geMSNd of gemaild heb niet meer aan de bak op het net.
Wandoo verwijst naar Microsoft en andersom.
Wie kan mij helpen aan een oplossing? Want ADSL hebben en niet continu online kunnen zijn is niet prettig en slecht voor mijn humeur.

Johan
 
Wat voor melding krijg je dan, nadat half uur? EN wat doe je om wel weer online te komen. Ik neem aan een reboot?

Kan het zijn dat outlook (express) na een half uur de verbinding verbreekt?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dan alleen maar mijn computer opnieuw opstarten en dan weer de explorer starten. Doet het ook als ik alleen maar surf.

Johan
 
Controleer even of je niet een powersafe aan hebt staan van je netwerkkaart.
 
Waar moet ik dat vinden die powersafe ?
Ik ben een behoorlijke nul als het om dat soort zaken gaat.

Johan
 
Kijk even bij je netwerkverbindingen en dan je netwerkkaart,eigenschappen,configureren,en dan ik dacht laatste tabblad powersafe
 
Ik heb dat nu gedaan en wacht even op verdere (non)actie van mijn ADSL-verbinding.
Tot zover bedankt.

johan
 
En is de verbinding alweer "uit" gevallen of nu niet meer ?
 
Ben weer net zover als enkele dagen terug.
Heb de powersafe uitgeschakeld maar het na enige tijd niet te hebben gesurfd "sluiten"van mij ADSL-verbinding is er weer. Wie heeft een goede oplossing voor mij?

Please!!!

Johan
 
Staat er niet ergens in de eigenschappen van je internetverbinding dat de verbinding na 25 minuten verbroken wordt als er geen internetactiviteit is? Dit wil nog wel eens gebeuren met inbelverbindingen.
 
Ik zou niet weten waar ik een instelling moet kunnen vinden die na een bepaalde tijd mijn ADSL-verbinding verbreekt.
Als iemand mij dat zou kunnen aangeven, ga ik weer op zoek en hoop dan wel blijvend te kunnen ADSL-en.

Johan
 
ADSL-verbinding

Een dringend verzoek aan welke deskundige dan ook:
Waar kan iets verkeerd staan gemerkt zodat mijn ADSL-verbinding na enige tijd, ongeveer een half uur na de laatste surfactie, lijkt te zijn afgesloten.
Ik kan dan niet meer surfen en moet de computer afsluiten en opnieuw opstarten.
Wie heeft de oplossing voor mij?

Johan
 
Het probleem kan ook in het modem zitten, een evt reset van de speedtouch kan de oplossing zijn.

Een update kan ik evt ook aanraden als de reset geen uitkomst geef.

Voor verdere info kan je Hier eens kijken.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan