DVD Shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik kon met DVDShrink in Windows Me goed werken, probleemloos. Nu heb ik Windows XP geinstalleerd en nu gaat het met DVD Shrink fout. Zo gauw ik met de DVD erin Shrink opstart, krijg ik dat menu van XP over afspelen film e.d. Dat annuleer ik en dan kan ik verder met DVDShrink . Dan open ik en gaat de DVD analyse. Is dat klaar en ik doe backup, dan gaat de lade van de DVD brander open en krijg ik een foutmelding van Windows over DVDShrink. Doorsturen naar Microsoft. Wat kan ik hieraan doen.
Vr.gr. Joop
 
Heb je de goede versie die voor xp geschikt is? Anders even opnieuw installeren, want het moet goed werken, ik heb het ook werkend "gehad, heb het nu er niet opstaan" op xp
 
Ik heb DVDShrink er al 2 x afgehaald en daarna er weer opgezet, steeds dezelfde fout. Welke programma 's zijn er nog meer, die ongeveer hetzelfde doen, met het eind resultaat hetzelfde. Niet te duur svp want ik ben een AOW er.

Mer vr,gr. Joop
 
Je kan het doen met het prog DVD2one. Maar hiervoor is het eerst nodig om de bestanden op je hd te zetten. Dit doe je weer met DVD decrypter ism anydvd.
DVD2one maakt net als dvd shrink de dvd passend om te branden op een normale dvd.
Als je dat allemaal gedaan hebt dan kan je het geheel met nero gewoon branden
 
Sorry, maar dat mag ik hier volgens mij niet vermelden. Gebruik google.
 
Hoi

Zou je de fout melding even kunnen plaatsen die je kreeg.
Want DVDShrink kan best goed overweg met XP,
En om nou 1 programma weg te doen en er 3 voor terug nemen voor hetzelfde resultaat gaat een beetje ver.

Groeten Ed
 
DVDShrink heeft een fout gemaakt naar micrsoft verzenden of niet verzenden. Sluit gelijk af. Ik kan dus wel Analyse doen, maar zo gauw ik zeg back op dan gaat het fout. Dan wordt mijn schijf met de film eruit gegooid.

Joop
 
Hoi Joop

Gebeurd dit met elke dvd of alleen bepaalde.
 
Advel ja met iedere DVD. Ook als ik hem al een keer heb gedaan. Dus de orginele weer. Maar die werkte wel goed met WMe. Nu hetzelfde met XP steeds fout.
 
Hooi Joop

Is je probleem al opgelost?
Welk brand programma gebruik je erbij is dat nero

Groeten Ed
 
Ik heb eeb ander brandprogramma gebruikt.

Allemaal heel erg bedankt,

Vr.gr. Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan