Kan afbeelding niet opbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

duuren1974

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Berichten
129
Met mijn digital viewcam van Sharp (VL-NZ8) kan ik ook foto's maken op een SD-card. Hierbij moest ik eerst de geheugenkaart formatteren op de camera zelf.

Gemaakte foto's kan ik terugkijken op de camera zelf. Als ik de SD-card in mijn cardreader stop, kan ik de kaart ook 'verkennen'. Alle gegevens staan bij de file-tjes (datum, tijd, grootte enz.). Maar zodra ik dubbelklik op de file krijg ik de foutmelding (in windows-viewer):

KAN AFBEELDING NIET OPBOUWEN

Ook ik PhotoShop lukt het niet, ook niet met 'open as..'

Wie kan mij met dit probleem helpen?
 
Laatst bewerkt:
Heb je dit ook als je de foto's al naar je hdd hebt gekopieërd? Upload anders eens zo'n foto, dan kunnen ik en anderen er even naar kijken.

En dit is ook als je je camera op je computer aansluit?
 
Ook als ik de bestanden naar mijn harddisk kopieer, krijg ik dezelfde foutmeldingen.

Als ik mijn camera met een firewire kabel aansluit, lukt het ook niet om de foto's 'op te halen' (MS wizard scanners en camera's).

EXTRA:
Het lukt niet om een foto als bijlage te uploaden. Ook al wordt bestand om mijn pc in verkenner aangegeven als jpg, de server van helpmij herkent het bestandsformaat niet en weigert het bestand!
 
Nog steeds geen oplossing voor mijn probleem

Helaas is het nog steeds niet gelukt om de afbeeldingen te openen. Welk foto-programma ik ook gebruik, steeds krijg ik een foutmelding.

Wie o wie kan mij hiermee helpen ?!?!?
 
ik heb precies hetzelfde probleem en zit me suf te denken wat het kan zijn.
Nu heb ik een printer waar een kaartlezer in zit.
en zojuist voor de gein dat kaartje in deze kaartlezer gezet en wat schetst mijn verbazing nu leest hij het wel.
de kaart wordt dan geopend met het foto programma wat bij de printer hoort.

Dus heb ik het sterke vermoeden dat het niet aan de kaartlezer ligt maar aan het programma wat je gebruikt

Bv bij mij gaat dat standaard met photo editor misschien moet dat geupdate worden.

groet
peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan