geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
134
Sinds gisteren spelen winamp, nero en mediaplayer nog wel mp3'tjes af maar er komt geen geluid uit. Je kunt alleen het voortgangsbalkje zien. Mijn tv-kaart geeft bv. nog wel geluid. Ik heb windows xp pro. Kent iemand mijn probleem?
 
Gaat het hier alleen om mp3 bestanden? Of ook om wav en andere formaten?

Als het alleen om mp3 gaat, download deze codec dan eens.
 
Nee, alles geeft geen geluid meer: mp3, wav en cd's ook niet. ook de deuntjes tijdens het opstarten klinken niet. Alleen de tvkaart geeft geluid. Ik heb de driver van realtek verwijderd en de nieuwste opgehaald maar ook dat maakt niks uit.
 
Mogelijk staat "alleen digitaal" aangevinkt.
Ga naar het luidsprekertje, regeling voor afspelen, geavanceerd, haal hier het vinkje weg bij: "1 alleen digitaal".

suk6
Ton
 
Ik heb bij de opties voor winamp (output) opnieuw voor de realtek ac97 gekozen en plotseling had ik weer geluid. Het is mij een raadsel waarom het geluid gisteravond ineens stopte terwijl ik nergens aan zat en deze instelling schijnbaar is veranderd. Ik vind het een nog groter raadsel waarom mediaplayer ook geen geluid meer gaf en nu weer wel en nero ook, die toch beide niks met winamp te maken hebben.
In ieder geval hartelijk dank voor jullie reacties.

Judo
 
Bij mij durft hij wel eens geen geluid te geven, maar ook geen piep. Khad zoals jij alles doorzocht en het bleek dat een programma de schuiver bij audio van configuratiescherm naar laag had geschoven (niks dus)
tja, het is een raadsel
 
schuif op nul

Dat is wat ik ook al twee keer heb gehad, dat een of ander programma de schuif bij geluiden naar nul schuift. Het blijft dus een raadsel.

Judo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan