Crash?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
197
sinds een paar maanden heb ik ontdekt dat er steeds als ik de computer opstart een kladblok bestandje op de c: komt te staan dat als naam crash heeft.
het heeft schijnbaar geen effect op de prestaties van mijn pc en voorzover ik kan nagaan heeft het ook geen andere negatieve invloed, maar ik zou graag weten wat het is en of het misschien niet toch schadelijk is.

want het kan toeval zijn maar de tijd waarop ik dit crash bestandje zag op die tijd werd mijn pc ook merkbaar slomer bij het opstarten

ik heb gecontroleerd met giant antispyware en de nieuwste ad-aware op spyware alles verwijderd en het komt toch nog steeds terug (iedere keer als ik het verwijder natuurlijk)

ik heb geprobeerd om hier een bijlage bij te voegen van dit bestandje maar het is me niet gelukt
 
start een het prog msconfig op daar bij tablad startup staat het normaal gezien
 
ja daar heb ik gekeken en het staat daar niet maar wat jij zegt klopt volgens mij niet want het is geen programmatje ofzo dat zichzelf opstart wanneer de computer opstart (daarom staat het ook niet in die lijst). het is meer zo dat het zichzelf neerzet op de c iedere keer dat je opnieuw opstart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan