WindowsMediaPlayer MP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
122
Geacht Forum,

Ik heb een probleem met het downloaden van MP3's. Het downloaden op zich gaat goed. Maar sommige muziekbestanden kan ik niet afspelen op WindowsMediaPlayer. Krijg melding van "kan het bestand niet afspelen). Windows Media Foutcode= C00d1199 voorwaarde code 0x00000. Via WinAmp geen probleem,bestand speelt goed af. Wat kan ik hieraan doen zodat ik het bestand gewoon via WindowsMediaPlayer kan afspelen.
Bedankt.
MartinSr:(
 
Laatst bewerkt:
Meestal een geval van de juiste codecs downloaden. Bij mij gaat dat meestal automatisch maar anders zou je eens op de site van windows media player kunnen kijken.
Greetz
Joep
 
Geplaatst door joepheldoorn
Meestal een geval van de juiste codecs downloaden. Bij mij gaat dat meestal automatisch maar anders zou je eens op de site van windows media player kunnen kijken.
Greetz
Joep

Joep,

Codecs worden atomatisch gedownload.
Site van WMP is alles in Engels???
Groeten
MartinSr
 
COOD1199

Idd soms is het de oorzaak van de verkeerde CODEC. Maar de foutcode COOD1199 dekt veel meer dan dat. Het is namelijk ook zo dat het verkeerde afspeelapparaat in mediaspeler kan staan. Zoals bij mij het geval was...

Probeer dit eens:

Open WMP
Ga naar EXTRA
OPTIES
APPARATEN
LUIDSPREKERS
EIGENSCHAPPEN VAN LUIDSPREKERS

Verander het geluidsapparaat dat moet worden gebruikt eens een keer....

Hoop dat het enige hulp heeft kunnen bieden.

Greeetttzzz Titte
 
Hoi hoi :D

Ook ik heb nu ineens dat ik sommigen Mp3's ineens
niet meer af kan spelen :confused:
dus gister wel , vandaag niet meer .
ik kan ze wel afspelen in bv realplayer datz geen probleem.
maar in windows media player ,krijg ik dus
ook die Windows Media Foutcode C00d1199 .

Kan iemand mij helpen
 
Wilde ff laten weten dat het bij mij
opgelost is :D

het heeft met de tags te maken van het Mp3'tje
Ik heb de info van het mp3 bestand , zoals o.a album titel , jaar ingevuld met het handige en gratis tag progje THE GODfather
Hier te vinden http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=35382
Me mp3 tjes doen het nu weer perfect !
Dit wilde ik ff laten weten als er andere ook dit probleempje hadden :D

greetz Saphira
 
Je kunt ook net als ik WindowsMediaPlayer afzweren en definitief overstappen naar WinAmp. Al was het alleen maar omdat WMP een eeuwigheid nodig heeft om mijn 4500 mp3's in de mediabibliotheek te zetten en weer te geven, een klusje waar WinAmp in no time klaar mee is.

Het enige voordeel dat ik aan WMP heb kunnen ontdekken is dat je je verfijnde smaak op muziekgebied met de wereld kunt delen door in Messenger te laten zien waar je op dat moment naar luistert. ;)
 
Mijn MP3 player Iriver H10 6 GB, synchroniseert ik met windows media player vandaar ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan