.avi met subs in die je kan in- en uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anakin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Berichten
2
Ik heb een avi gedownload met subs in. Deze kan je echter in- en uitschakelen, zoals je met een .ogm of een .mkv kan doen. De srt, sub of wat dan ook heb ik niet apart gedownload, hij moet ergens in de file zitten.
Ik heb echter een anime-site, en wens deze file om te zetten naar rmvb. Dit doe ik steeds met Easy RealMedia Producer. Normaal lukt dit probleemloos, maar omdat deze subs niet "vast" in de avi zitten, worden die niet mee gereëncode.

Als ik de avi open met VirtualDubMod, dan zie ik geen text-stream bij de streams, enkel maar geluid. Met VobSub kan ik de subs wel in- en uitschakelen bij het afspelen, maar kom ik niet te weten waar ze precies vandaan komen.

Weet er iemand hoe ik er achter kan komen waar die subs vandaan komen, en hoe ik die uit de avi kan halen?

Bij voorbaat dank.
 
Heb je soms in dezelfde map als waar de avi staat onder dezelfde naam de subs staan. Dan lopen ze namelijk gewoon mee bij de diverse afspeelprogramma's.
 
Dat had inderdaad heel makkelijk gekund, maar ik heb nooit subs gedownload. Dat is net het vreemde eraan. Via VobSub heb ik ook gezien dat de subs op 3 plaatsen zouden kunnen staan, namelijk in dezelfde map, in een sub-map "subtitles" en in "c:/subtitles". In de map zelf staan ze niet, de andere mappen bestaan geeneens. Op een of andere manier moet ie echt in de file zitten, hoe onmogelijk het ook lijkt.

Edit: Ik weet onderhand gelukkig hoe het moet ^_^
Voor het geval anderen ooit een gelijkaardig probleem tegenkomen: AVImux GUI. Daarmee heb ik de sub er op 1-2-3 uit de avi gehaald ^_^
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan