mp3 spelertje merk xiron (blokker)

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
Beste mensen,

mijn buurmeisje kwam met een heden gekochte mp3 speler van het wereldmerk shi yong shou ce oftewel xiron gekocht bij de fa. blokker. 256 mb.
na een uurtje bezig te zijn geweest om de taal te wijzigen van chinees naar engels blijkt nu dat bij het aansluiten op de usb poort de computer continue vastslaat.
(2,6 ghz met xp) Het lukt dus niet liedjes te downloaden
software geinstalleerd/met kabeltje zonder kabeltje andere computer/ andere usb/ al met al geen sjoege


Het internet leverde op dat anderen dit probleem
blokker al gebeld en die wisten het ook niet. Een of andere vage helpdesksite opgekregen.

We zijn zover dat we het app. gaan inleveren voor geld

2 vraagjes

1) Wat zou een goed ander merk mp3 spelertje zijn voor niet al te duur (xiron is ca. 49,95 euro voor 256 mb)

2) Weet iemand wellicht toch de oplossing voor dit probleem? Het is toch stug want van het app. zouden minstens tienduizenden verkocht moeten zijn......

namens het buurmeisje

bedankt
 
Misschien een long shot... maar ik heb al verschillende malen gelezen dat sommige mp3 spelers vanuit de fabriek uit al een virus bevatten op de memorykaart. Geadviseerd werd om de mp3 spelers voor gebruik te formatteren, zodat dat risico verkleint werd.

Als je hem helemaal niet kunt aansluiten, dan lijkt mij dat er iets mis is met de usb poort. Heb je al geprobeert het apparaat te ruilen?
 
Geplaatst door soetekg

na een uurtje bezig te zijn geweest om de taal te wijzigen van chinees naar engels blijkt nu dat bij het aansluiten op de usb poort de computer continue vastslaat.
(2,6 ghz met xp)
Ik snap het even niet.
Het is gewoon een kwestie van inpluggen, het apparaat wordt herkent en je hebt er een verwisselbaar medium bij.
Niks installeren onder XP en taal instellen.
Heb ook zo'n ding, nooit problemen mee gehad.
 
MP 3 ?

Hallo !

Ik kreeg ook zo'n ding met de Kerst. Zoals Admin_Frisian al opmerkte, gewoon inpluggen en klaar ! Als je XP draait hoef je toch niks te installeren ?
Misschien gewoon omruilen ?
Groetjes,
Harry.
 
Hmm, als ik zou opmerken dat de speler standaard op Chinees stond zou ik al gelijk teruggelopen zijn naar de Blokker.
Op zich zou je het er gewoon in moeten kunnen pluggen en klaar. Maar je pc loopt dan dus vast, hmm, misschien is er wat mis met je USB poort. Gebeurt dat ook op andere computers?
Overigens is je buurmeisje niet de enige met dit probleem:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=64670
http://www.nhdp.nl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=256

Je kunt even proberen het spelertje om te ruilen. Even kijken of die wel goed werkt. Zo niet, probeer dan je geld terug te krijgen. Bij een computerwinkel verkopen ze meestal ook wel mp3 spelers. Waarschijnlijk wel ietsje duurder dan die die je buurmeisje nu heeft, maar dan heb je ook wel een goeie mp3 speler.
 
Hoi
Ik begrijp het ook niet hoor.
Ik heb er hier 2 van 128 mb en het zelfde merk,
Ja ook bij de blokker. Ik moet zeggen onder xp inpluggen
en klaar op 3pc en 1 laptop. Laats nog op een win 98
P1 133 mhz gedaan driver van cd en lopen .
Zou even terug gaan en omruilen want voor de prijs best
goede spelertje hoor

Groeten Ed
 
reacties

bedankt voor alle reacties.

Ja je kreeg een korte beschrijving hoe van het chinees naar engels om te schakelen..... alleen....... waar is stap 1 met al die chinese tekens....

Ook ik had al gezien dat er meer mensen hetzelfde probleem hadden. Gelijktijdig snap ik ook niet dat het kan want zoals gezegd er moeten er meerdere duizenden zo'n voordelig apparaat hebben gekocht.......
en ik heb op het forum nog niemand zien/horen klagen...

Denk dat het buurmeisje gewoon een slecht exemplaat had


we hebben hem omgeruild voor centjes en een (iets duurdere) PB audiokey gekocht....
Wat denk je ........ ingeplugt en werken...........

Iedereen bedankt en een gelukkig Nieuwjaar toegewenst en .......veel luisterplezier met zo'n
shi yong shou ce (xiron)..........


De status wordt opgelost!
 
:thumb:
Mooi dat het allemaal werkt en ook gelukkig Nieuwjaar aan jullie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan