Bin bestand met ondertiteling branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleendje

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
30
Ik ben echt helemaal de weg kwijt. Loop al dagen te zoeken op forums maar ik ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb een film, dat is een bin bestand. Ik wil graag ondertiteling bij die film plaatsen en dat vervolgens branden met Nero.

Met avi is het simpel je geeft het dezelfde naam en windows media player plaatst de ondertiteling vanzelf onder de film. Maar nu lukt het dus ff niet.

Ik kan inmiddels het binbestand afspelen. Ik heb alcohol 120%, isobuster daemon tools en power dvd. Het afspelen lukt door het bin bestandje in een virtuele drive te plaatsen en het af te spelen met power dvd.

Weet iemand hoe ik hieronder ondertiteling kan plaatsen? Het hoeft geen vaste sub te zijn.

Weet iemand hoe ik dit vervolgens met Nero kan branden, kan iemand dit aub stapsgewijs uitleggen, want ik kom er echt niet uit :(

Thx
 
Met isbuster kan je de film gewoon uitpakken en dan kan je handelen zoals je altijd al gedaan hebt...
 
Met isobuster kan ik extract session 1 kiezen. Ik krijg dan 4 opties:

Extract user data
Extract raw but convert to user data
Treat as video only
Extract raw data

Ik koos voor keuze 3 opmdat daar mpeg bij staat. Is dat goed? Hij pakt de .bin uit, plaatst em bij verkenner in het mapje dat ik aangeef. Er staat dan dat het een .mpeg is, maar hij kan em niet afspelen. Niet op media player, maar ook niet op bs player. Iemand?
 
Is het niet een mpeg2 en heb je geen mpeg2codecs?
 
Waarschijnlijk staat er in de bin als je met isobuster kijkt ergens een map MPEG, hierin zit een MPG bestand. Klik hierop recht en kies voor extract raw. Er wordt dan een mpg bestand weggeschreven. Als het goed is kan je deze in WMP afspelen net als een avi.
 
Sarvo:

Nee, wanneer ik em uitpak (keuze 3) krijg ik een mpg bestand. Dit kan ik niet afspelen.

Wim:

Als ik kijk welke mappen er in de .bin staan zijn dat:

EXT
MPEGAV
SeGMent
VCD

In geen van deze mappen staat mpeg. Trouwens ik heb meerder .bin bestanden, maar nergens zo'n mapje MPEG hoor.

Het is me wel gelukt een mpg bestand weg te schrijven, alleen kan ik dit dus nergens afspelen. Ook met andere .bin bestanden niet.

Wanneer ik daemon tools gebruik, of alchol 120% en power dvd kan ik het wel afspelen, maar zonder subs. En die wil ik er dus graag onder.

Nog raad?
 
In de map mpegav staat een bestand dat heet avsq1.dat of zo, dat is je mpeg. Wijzig de extensie hiervan in mpeg en dan zou je em moeten kunnen afspelen.
 
Tis gelukt om het te extracten als mpg en op die manier lukt het ook om de subs erbij te zetten. Thanks :thumb:

Weet iemand hoe ik dit bestand kan branden met nero 6.0?
 
Ligt er aan wat je er van wil maken: vcd, svcd, dvd, data cd, met ondertitels op de schijf in de film zelf, de ondertitels er los bij....
 
Goh, Ik wil graag het filmpje kijken op mijn dvd-speler (die overgens avi. bestanden kan afspelen). De ondertiteling selecteer ik normaal ook altijd apart, dus das geen probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan