welke player gebruiken bij afspelen films op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemorgen allemaal,

Ik vraag me af wat jullie de prettigste player vinden om je films + ondertiteling af te spelen op de tv. (via pc)

Ik heb windowsmediaplayer en bs-player.
Bij mediaplayer blijft er een hinderlijke besturingsbalk staan, ook al kijk je in volledig scherm en bs-player speelt bij mij 2x de ondertiteling af.

Suggesties welkom.

thanxx
Debby
 
BS-Player doet het bij mij erg goed. En dat met die dubbele ondertiteling, hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je dit bij alle films? Is het niet gewoon dat er al ondertiteling onder die film zit en dat jij en nog één bijzet?

Om DVD's en gedownloade DVD-bestanden af te spelen gebruik ik CyberLink PowerDVD.
 
Geplaatst door megabit
BS-Player doet het bij mij erg goed. En dat met die dubbele ondertiteling, hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je dit bij alle films? Is het niet gewoon dat er al ondertiteling onder die film zit en dat jij en nog één bijzet?

Om DVD's en gedownloade DVD-bestanden af te spelen gebruik ik CyberLink PowerDVD.


Ja ik vond dat ook raar maar er staat nog geen ondertiteling bij die film alleen een srt bestandje in dezelfde map. Strange.......

groetjes
Debby
 
Heb je het al eens een keer opnieuw geinstalleerd? Probeer dat dan eens. En het is alleen bij díe film? Probeer er anders eens een ondertiteling van een andere film onder te zetten.
 
Geplaatst door megabit
Heb je het al eens een keer opnieuw geinstalleerd? Probeer dat dan eens. En het is alleen bij díe film? Probeer er anders eens een ondertiteling van een andere film onder te zetten.

Ik heb bsplayer vanmorgen opnieuw geinstalleerd maar het bleef. Het is bij alle films. Misschien staat er ergens een vinkje te veel ofzo maar ik zou niet weten waar.
Ik zou niet weten hoe ik er een andere ondertiteling onder krijg. Hij laadt hem vanzelf, dus pakt ie automatisch de ondertiteling met dezelfde naam.

thanxx
debby
 
En als je nu eens alle ondertitelingsbestanden uit de map van de film weghaalt. En dan handmatig de goede aanzet, wat gebeurt er dan?
 
dan maar mediaplayer

Als ik de ondertiteling uit de map haal dan heb ik helemaal geen ondertiteling.
Ik vind het wel n gedoe allemaal, dan gebruik ik maar mediaplayer om het op tv te kijken. Weten jullie misschien hoe ik het hele televisie-beeld vullend krijg met een film. Ik bedoel dus geen taakbalken ofzoiets. Alleen fullscreen hou je nog wel een klein balkje.

thanxx in ieder geval

debby
:thumb:
 
Op + drukken ;). De juiste ondertit. kun je laden door op CTRL+ L of door in het menu op 'Laad ondertitels' te klikken.
 
Geplaatst door megabit
Op + drukken ;). De juiste ondertit. kun je laden door op CTRL+ L of door in het menu op 'Laad ondertitels' te klikken.


Hebben we het nu allebei over mediaplayer want als ik daar op + druk dan gebeurt er niets. De ondertitels laadt hij al zelf.

Bedankt megabit
 
Doe je het wel op numpad op num lock aan? En ik bedoel als je die ondertitelingen weghaalt er dan 1 inlaadt. Of alle ondertitelingen behalve de goede weghalen.
 
Geplaatst door megabit
Doe je het wel op numpad op num lock aan? En ik bedoel als je die ondertitelingen weghaalt er dan 1 inlaadt. Of alle ondertitelingen behalve de goede weghalen.


Sorry hoor megabit maar ik doe het idd zo. (bij windows-mediaplayer) maar aan het beeld veranderd er dan niks.
Ik heb geen problemen met de ondertiteling in deze player, hij laadt er ook maar 1. Dus dat is goed, ik vroeg me alleen af of ik ook volledig beeld op de tv kon krijgen.

thanxx
 
Geplaatst door megabit
We hebben het hier toch over BSplayer?:confused: :D :D :cool:


:8-0: :8-0: :D

Nee, ik dacht ook al dat we elkaar niet zo begrepen. En ik ging al aan mezelf twijfelen.
lol

maar.......in ieder geval bedankt voor je moeite

debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan