mp3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

ntony

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
156
soory maar heb naar een soort gelijke topic gezocht maar nx gevonden ...

voorheen als ik me mp3 player via me usb aansloot op me pc . dan kwam er op "deze computer" een afb. van de "vrewisselbare schijf"te staan die kon ik daarna open klikken .. maar nu staat ie er niet meer ..

kan ik het ergens anders vinden.. of heb ik misch. verkeeres gedaan? ....Help:(
 
ok de "verwisselbare schijf" heb ik gevonden ..maar die kan ik geen mp3/wave files er in doen.. "kan geen geen map/bestaan aanmaken" of "failed to created audio writer":(
 
IS niet flauw bedoeld, maar allereerst moet de MP3 speler aan staan. Daarnaast zou je het eens via de verkenner kunnen proberen. Verder opletten dat het daadwerkelijk om MP3- of WAV bestanden gaat. Kun je nog wel bestanden van je MP3 speler afhalen??
Tot slot: let even op de spellingscontrole voordat je op dit forum post en probeer normale zinnen te formuleren...het is niet echt makkelijk leesbaar ;)
Greetz,
Joep
 
@ Joep...bedankt voor je reactie..

ik heb ff gekeken naar je aanwijzingen...of het MP3/WAV bestanden zijn ... ja het zijn Mp3 die ik eerst convert tot WAV.. daarna in me speler doet! of via een prog. die het gelijk omzet naar WAV tijdens het tranporteren naar me speler..

en ja ik kan ook files uit me speler verwijderen .
Heb ik mischien iets uit de Mp3 speler zelf verwijderd?Kan dat?
Het is een DYNE 256 MB
Zijn er mischien update/drivers er voor ??
Thnx nogmaals @ Joep!!
 
HA Nthony,

Helaas weet ik de oplossing niet. Een ding is volgens mij wel zeker: je kunt niets uit je speler weghalen. Enige wat je nooit moet doen is de speler formateren...althans: dat zegt de gebruiksaanwijzing :)
Hopelijk weet iemand anders raad!
Suc6,
joep
 
wat voor merk Pc heb je want als het een medion is dat weet ik het wel:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan