muziek mixer progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
207
weet iemand een goeie progje om muziek mee te mixen bijv. stukje uit liedjes weghalen en samenvoegen enz.enz.enz?

zet er dan ff de naam erbij of de downloadlink

alvast bedankt
 
Helaas denk ik dat er geen gratis software te krijgen is, ik weet wel dat Wavelab van Steinberg dit kan, vanaf versie 4 kun je een hoop leuke dingen doen.
Helaas is ook deze niet gratis, het downloaden moet je dus zelf zien te regelen daar wij geen links mogen zetten ivm HUISREGELS waar wij ons altijd aan behoren te houden.
 
Wavelab rules, maar is prijzig.
Cool Edit Pro kan dit ook heel goed en is stukken goedkoper.
Even snuffelen op marktplaats.nl of E-bay.

Succes,
Fonz :thumb:
 
Er zijn meerdere plekken hoor waar je kunt snufellen, denk eens aan vrienden die downloaden via P2P techniek.
 
'tuurlijk, er leiden vele wegen naar Rome.
Volgens mij heb ik zelfs CEP 2.0 nog ergens liggen.

Fonz :thumb:
 
Geplaatst door jjw
Er zijn meerdere plekken hoor waar je kunt snufellen, denk eens aan vrienden die downloaden via P2P techniek.

Dit is toch al een serieuze hint dacht ik. Een goed verstaander heeft maar 1 woord nodig. :)
 
Ik ben nou toch niet Illegaal bezig??:eek:
ha ha
 
Geplaatst door jjw
Ik ben nou toch niet Illegaal bezig??:eek:
ha ha

Dacht ik niet. Er is toch geen effectieve link gegeven naar een bepaalde site.:)
 
Pfffhoow dat scheelt een pak van mijn hart :p
 
Geplaatst door jjw
Pfffhoow dat scheelt een pak van mijn hart :p

Geluk dat je hart het niet begeven heeft.:)

Ik denk dat 80% van de forumleden wel zullen weten waar Abraham zijn mostaardzaadjes vandaan had.:)
 
80% is relatief weinig

vor wie pas een pc koopt is eerste wat ze vragen hoe en waar ze mp3,films,soft,kunnen downloaden

bij mij op werk is toch zo:p
 
Toch vind ik het niet helemaal koosher.
Maar dat is mijn mening.
Ook hints geven in die richting.
Het is en blijft aanzetten tot.......
Maar nogmaals, dat is mijn mening.
En iedereen maar klagen waarom die software(vooral in mijn branche)zo ongelofelijk duur is.
Is natuurlijk niet vreemd wanneer iederen die boel loopt te kopieeren.
Maar voor de derde keer, dit is mijn mening.

Succes ermee,
Fonz
 
En daar we in Nederland wonen en we vrijheid van menings uiting hebben, verwelkom ik je alsnog op helpmij.nl als Senior Member.
 
Laatst bewerkt:
Wat kan jij snel aanpassen,
Giga Senior member?
Ik kan het ook, ha ha ha! :D
 
wat dacht je hier van?

Nu, ik ben nogal een freeware-freak, en ik weet ook dat een volledig en net muziekmixprogramma niet makkelijk te vinden is, maar wat dacht je van audacity?

Ik denk niet dat het plaatsen van een link naar
freeware verboden is, of vergis ik me? Dat heeft toch alleen betrekking op illegale praktijken he? :D

Is het plaatsen van om het even welke link verboden, laat het me dan weten ;) . SUCCES ERMEE!
 
We zijn allemaal(denk ik)Nederlanders hier, dus we vinden allemaal alles wat gratis is reuze interessant.
Excuses aan onze vrienden uit Belgie.
Overigens ken ik het programma niet wat jij bedoeld, maar ik zal eens kijken wat het is.
Bedankt voor de tip.

Fonz :thumb:
 
Ben benieuwd waar de topic starter blijft, die laat niet veel meer horen, geschrokken van ons, begrijpelijk hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan