filmbestanden afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
137
Hallo,
Ik heb filmbestanden gedownload en wil deze bekijken met windows mediaplayer 10. Voorheen ging dat zonder probleem maar de laatste tijd lukt het de eerste 3 minuten en dan slaat de boel vast met een ratelend geluid erbij. Niets reageert dan nog, alleen resetten werkt. Weet iemand waar dit door kan komen en hoe ik het op kan lossen?
Bij voorbaat dank
groetjes Charles

http://natuurgeweld.nl
 
heb je dat alleen met deze bestanden? Probeer eens of het probleem zich ook voordoet met een andere player.
 
Alleen door een mediaspeler wordt een pc niet te heet, dan moeten er al een hoop andere dingen draaien.
 
divx codecs worden steeds aangepast je moet die op het net zoeken en instaleren,je kan ook G-spot instaleren en je film hierin slepen en laten scannen die geeft aan welke codecs je nodig hebt om deze af te spelen,als je ze hebt geinstleert kun je je film afspelen met mediaspeler 10;good luck
 
Hallo,
Windows media player 10 heeft problemen met alle filmbestanden, avi, divx,enz. Maar ik heb het vermoeden dat er een ander probleem is dat zich ook uit bij het gebruik van wmp. Als mijn pc aanstaat en een tijdje niet is gebruikt slaat de boel ook vast. Ik had het idee van warm worden ook al bedacht maar na een tijd uitgestaan te hebben blijft het probleem hetzelfde. Waarschijnlijk is de oorzaak van het probleem dus elders te zoeken maar ik weet niet waar en weet ook niet in welke sectie ik moet zijn om de vraag te stellen.
Iemand een idee?
Bij voorbaat dank,
Charles
 
Laatst bewerkt:
je moet je pc eens schoonmaken,alles opruimen...dat wil zeggen internet opties"cookies verwijderen geschiedenis wissen,daarna ad-aware en spy-bot laten draaien en eens defragmenteren,ik hoop dat het werkt :rolleyes:
 
Spybot en ad aware draaien bij mij elke week standaard, incl. notron. Cookies en bestanden(ook offline) worden minimaak 3 keer per week verwijderd dus daar lijkt het mij niet aan te liggen.
Nog andere ideeën?
Bij voorbaat dank
groetjes Charles
 
Prog gedownload en gedraaid, verwijderde inderdaad veel en heeft veel fouten hersteld. Hopelijk gaat het nu weer goed, bedankt voor de moeite
groetjes Charles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan