Beveiligde wma converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
876
Hee luitjes,

heb net die single voor het goede doel gekocht alleen kan hem niet op me mp3 speler zetten omdat die alleen mp3 ondersteund. Kan hem niet omzetten naar mp3, weet iemand of dit mogelijk is?
 
?

- Als je van beveiligde wma wil converteren, kan ik je geen antwoord geven, het noemt niet voor niks beveiligd he.
- Als je het van een cda wil rippen die beveiligd is, mag ik je geen antwoord geven, want volgens mij is dat tegen de huisregels, toch? Ik was trouwens verwonderd dat men het nog niet op slot heeft gedaan.

Men heeft zo'n topic al eens gehad in de mp3 sektie, en daar waren ze nogal kordaat:
"Uitleggen hoe je een beveiliging omzeilt, is tegen de huisregels en tegen de wet."

Mag ik je toch vragen over welke beveiliging het hier gaat. CDS 200 denk ik, niet? Als je hem in je pc stopt, krijg je dan de vraag om software te installeren? In ieder geval niet doen he!! ;) Ik kan je alleen nog zeggen, en ik weet dat het "op het randje" is, maar bij mij speelt* hij gewoon, omdat ik het geluk heb een DVD lezer te hebben die over alle slechte sectoren overleest (meestal de meer onbekende merken). Ik kan ze gewoon rippen met CDex (in paranoia-modus), of met de CD-rip plug-in van dBPowerAmp (ik heb eens ergens gelezen dat die gewoon ript, met of zonder beveiliging.)
Je ziet maar, je hoeft geen "omzeilingskennis" te hebben om die beveiligde dingen te rippen, gewoon de goede software of/en de goede hardware. Ik zou je aanraden die progjes eens te gebruiken.
Ik probeer zelf ook cd-beveiliging te maken (rare ik, jaja ik weet het) en die is veel beter dan Cactus Data Shield, maar het enige programma dat iets van mijn cd's kan halen is dBPowerAmp, en dan ook nog maar het eerste nummer he!

Ik veronderstel dat er ook SOFTWARE is die die beveiliging omzeilen kan, maar die ken ik niet en als ik die kende, dan had ik die zeker niet mogen vernoemen, want DAT was zeker tegen de huisregels geweest he.

*met spelen bedoel ik niet afspelen, maar de mogelijkheid tot rippen.

Als je hier iets aan gehad hebt, dan ben ik erg blij voor je, maar pas toch op met zo'n onderwerpen hè.
Ze zijn niet erg tuk op dergelijke topics. Maarja, mij kan het niets schelen, zolang ik mijn kennis kan delen ben ik tevreden. Veel succes, James...
 
Laatst bewerkt:
Zeg...

Kent iemand diegene die deze vraag heeft gesteld?
Leeft deze persoon nog? Aan het aantal keer te zien dat die topic werd gelezen lijkt het toch een interessant thema te zijn he? :(
 
Laatst bewerkt:
Hee sorry hoor had het eigenlijk al opgegeven. Maar het was dus een wma gedownload via een link. Maar blijkbaar moet ik of cd kopen of weer illegaal downloaden voordat ik bijv in de auto kan luisteren. Hmm nu ik kijk bij de eigenschappen staat er dat ik onbeperkt kan luisteren en nog 3 keer kan branden. Interessant!! Ik ga het een keer branden en dan laat ik ff het resultaat hier nog horen. Maar denk wel dat het gebrand moet worden met windows mediaplayer. Dank voor je tijd.
 
Je gebruikt toch geen software die op de cd zelf staat, dat is zelfmoord voor de kopieervrijheid! Ik bedoel dat als er software op die cd staat, dan zou ik die niet gebruiken hoor, en zeker niet als ze vragen om iets te installeren! Die nieuwe cd-beveiligingen zoals die van Suncom geven die mogelijkheid, maar misschien installeren ze wel heimelijk van die module's op je systeem (kijk naar Mediamax van SunnComm)

ik kijk bij de eigenschappen staat er dat ik onbeperkt kan luisteren en nog 3 keer kan branden
Weet jij de naam van die beveiliging?
Wat zijn de kenmerken?
- Niet gewoon afspeelbaar
- Een scherm geeft je de mogelijkheid een wma te downloaden van internet.
---> klinkt als MediaCloq van SunnComm
---> of misschien nog erger, MediaMax van SunnComm
 
Laatst bewerkt:
Ik heb GEEN cd gekocht!!! Je kon kiezen tussen kopen via winkel of gewoon het bestand downloaden via een site. Beveiliging weet ik niet maar het moet afgespeeld worden met mediaplyer. Ik ga hem dit weekend branden ik laat je wel weten of het gelukt is. Voorlopig opgelost dus.
 
Damn foutje. Heb nieuwe pc gekocht leuk alle bestanden overgezet van de oude. Mooi mooi mooi. Oude pc geformat, wil ik vandaag het liedje proberen te branden. Heb ik geen licentie meer, kan zelfs niet meer luisteren. had ik die cd maar beter gehaald maja... Niet op te lossen dus nu
 
kortom... de eerlijke gebruiker is weer de dupe van de beveiliging, die een illegaal downloader niet kan schelen.

muziek/film-beveiliging wordt ALTIJD gekraakt, de enige die je dus pakt is de legale gebruiker met niet al te veel kennis. Zo vervreem je je als branche van de kopers van je produkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan