AVSEQ01 kan niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fat_Tony

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
246
Ik denk dat dit de goeie topic is.

Ik heb een film van 2 cd's(SVCD) gebrand, maar als ik ze wil afspelen lukt het niet. Namelijk als ik een cd instop(windows pc) en dan naar de map MPEG2 ga ,want daar ligt die media player bestand. Probeer ik het open te maken blijft hetde hele dag verbinding maken en reageert niet meer.

Ook met andere players geprobeerd, windvd divxplayer real media player. Maar allemaal lopen vast o herkennen de boel niet.

Dus mijn vraag is welke player moet gebruiken of wat moet ik doen om deze film te bekijken.
 
Wat voor extentie heeft AVSEQ01?
AVI soms, kopieer deze eens naar de hardeschijf en maak daar eens MPG van.
Het is wel niet de normale weg, maar waarschijnlijk kun je hem dan wel bekijken.
 
als ik de eigenschappen zo bekijk is het een mpeg. Ik heb al op verschillende sites gelezen dat je het in een VCD of DIVx kan veranderen, maar hoe weet ik niet.

Het staat ook in het map MPEG2 van het CD. Dus geen AVI.
 
Probeer dan eens het omgekeerde.
Dus van MPG, AVI maken.
 
Heb je wel mpegcodecs op je computer staan? Probeer eens een programma als windvd of powerdvd
 
Oke,

ik zit nu te google, en merk dat er talloze proggies zijn. mpg to avi en mpeg to avi. En telkens weer verschillende programma's

Kun je dan misschien er eentje aanraden(goed werkende).

Alvast bedankt.
 
dvdx 2.3 gedownload. Heb de handleiding doorgenomen maar ben er niet wijzer van geworden.

Dus ik wil van de mpeg een avi(divx) maken(omzetten). Welke handelingen moet ik verrichten in het programma.

Alvast bedankt.
 
Hallo,
probleem is opgelost. Heel simpel ik moest gewoon en mpeg2 codec installeren. Van elecard(gratis versie).

Bedankt voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan