Volgorde mediaplayers

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenT

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Berichten
90
Hoi,

Even een vraagje over de volgorde van mediaplayers. Ik heb gister de laatste versie van Nero geinstalleerd en de laatste Nero player. Als ik nu een mpeg bestand wil bekijken neemt het systeem automatisch de Nero player, terwijl ik liever de mpeg met een andere mediaplayer opstart. De Nero player staat bovenaan de lijst met player en hoe kan ik die nu wijzigen. Ik heb Windows XP.

Groet,

Sven
 
Klik met rechts op een MPEG bestand, kies voor "Openen met..." en selecteer waarmee je dit bestand wil openen.
Zorg dat het vinkje ingevuld staat bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen".
 
Hoi Crash,

Bedankt voor je snelle reactie. Het vreemde is dat bij een volgend bestandje je weer het hokje moet aanvinken. Op een of andere manier onthoudt hij het niet.

Gr. Sven
 
Welke player wil je eigenlijk gebruiken om af te spelen?
Kun je daarin niet aangeven, dat deze als "hoofd"player gebruikt moet worden voor MPEG bestanden?
 
Met de Windows Mediaplayer. Echter, nu ik alle typen mediabestanden heb aangevinkt in combi met de Windows Mediaplayer, krijg ik wel het geweste resultaat. Volgens mij is het nu wel opgelost. Dus bedankt voor de advies.

Groet,

Sven:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan