wmp 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
137
Hallo,
Is er iemand die me kan helpen bij het verwijderen van windows media player 10? Het bestand staat in programfiles maar er zit geen uninstall bij. Verwijderen met rechter muis knop lukt niet want dan geeft hij aan dat het door iemand anders in gebruik is. Zelfs bij het opnieuw opstarten geeft hij deze melding.
Iemand een idee?
Bij voorbaat dank
Charles
 
Staat hij ook niet bij start, configuratiescherm, software? Daar moet je hem ook kunnen verwijderen.
 
Heb je gekeken bij:
Start>configuratiesccherm>software of mediaplayer daar tussen staat?

[Edit]Tanja was sneller.:p[/Edit]
 
Ik heb nog even gekeken. Hij staat bij windows onderdelen toevoegen/verwijderen.:)
 
Hij staat bij> configuratiescherm>software>windows onderdelen toevoegen en verwijderen!!
 
En ook sneller als dat ik ben.....Tanja heeft er zin in vandaag zeg:p
 
Geplaatst door Tanja1968
Ik heb nog even gekeken. Hij staat bij windows onderdelen toevoegen/verwijderen.:)
Stom, stom, natuurlijk tis een Windows onderdeel.:eek::eek:
 
Het zal wel aan deze pc liggen, daar zijn wel meer dingen vreemd aan maar windows media player 10 staat dus niet in het softwarelijstje van het configuratiescherm. Verder lukt het me dus niet om het te verwijderen. Iemand een oplossing?
Bij voorbaat dank
groetjes Charles
 
Als je software hebt aangeklikt, dan zie je links in het scherm ook de optie "windows onderdelen toevoegen/verwijderen. Ben je daar ook al geweest??
 
Als ik daar naar toe ga zie ik alleen de originele media player van xp. Die is inmiddels verwijderd. wmp 10 heb ik later via de microsoftsite gedownload en geinstalleerd. En die versie kan ik bij software niet terug vinden. Wat nu?
bvd
groetjes Charles
 
Heb je het aanvinkvakje updates weergeven aanstaan bij software, kijk eens of de update naar wmp 10 erbij staat en probeer hem daar te deinstalleren, zou ik zeggen.
 
als systeemherstel niet werkt weet ik het ook niet meer.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan