programma's draaien tijdens branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepelepee

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2005
Berichten
10
ik brand nog niet zo lang dvd's

in het begin draaide ik gewoon burst (bittorent prog) tijdens het branden.

soms zie je in het resultaat een bevroren beeld van een seconde. op de pc is het prima als je het bekijkt in de preview van dvdshrink.

ik heb 512mb en 2,4ghz
hebben jullie altijd alle ander dingen uit?

groeten

poepelepee
 
Het is het verstandigst om tijdens branden geen handelingen te verrichten!! ook sceensaver uit.
Zo heb je de minste kans op fouten!!
 
dfgsdfg

ja ik snap dat,
maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

alles uit wat uit kan in taskmanager is het best maar wat zijn de vereisten?
heb een liteon 16 speed brander, ik brand 8x

heb het idee dat het beter gaat als het 4x is maar da's maar een id
 
Als je tijd zat hebt en je wil zeker zijn ,is zo laag mogelijk branden het beste (ik heb tijd zat) en dat is dus mijn ervaring
 
Re: dfgsdfg

Geplaatst door poepelepee
ja ik snap dat,
maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

alles uit wat uit kan in taskmanager is het best maar wat zijn de vereisten?
heb een liteon 16 speed brander, ik brand 8x

heb het idee dat het beter gaat als het 4x is maar da's maar een id

Je had het toch over branden van DVD? een dvdbrander werkt met andere aanduidingen van snelheid. Dus 16 speed bestaat (nog) niet voor dvd branden die zitten volgens mij rond de 4 speed (wat weer anders is dan 4 speed voor cds)
 
ik speel soms gewoon need for speed underground 2 tijdens het branden van een dvd, en ik heb nog nooit problemen gehad. maar ik weet wel dat op mn oudere pc je nog niet op internet kunt gaan als je een cd aan het branden bent.
 
robbert ik heb toch echt een 16 speed dual layer dvd bander,

liteon 1633s

Write:
DVD+R 16X(21600KB/sec) maximum
DVD-R 8X(10800KB/sec) maximum
DVD+R9 2.4X(3240KB/sec) maximum
CD-R 48X(7200KB/sec) maximum

wel is het zo dat 16speed media niet overal te koop is

need for speed underground lijkt me sterk, dan moet je wel een ideaal systeem hebben
 
Mijn ervaring:

Brand met 4 speed max, en doe geen extra handelingen als deze niet noodzakelijk zijn.

groetjes speedtouch
 
need for speed underground lijkt me sterk, dan moet je wel een ideaal systeem hebben
mij lijkt het helemaal niet sterk, ik heb voor de rest helemaal niets geen achtergrond dingen aanstaan, zoals virusscanners en dergelijke. En de instellingen van nfsu2 doe ik ook lager, maar voor de rest.... en ik heb soms ook de prioriteiten anders staan, op hoog voor het branden, ik weet niet of het helpt, maar het lijkt er wel op.
 
uhhmm, als ik een DVD brand, ben ik meestal ook direct een DVD aan het rippen (op de DVD speler dan), ben aan het downloaden, het chatten enz. en soms brand mijn vrouw ook nog tegelijkertijd een cd via het netwerk en dat loopt allemaal prima. Ik heb toch niet een echt bijzondere pc
 
meerdere prog's

Afhankelijk van je systeem kunnen er meerdere toepassingen draaien samen met het branden.
Wel is het zo dat brander de snelheid aanpast aan het ingevoerde mediaschijfje.
 
Geplaatst door Pretender
mij lijkt het helemaal niet sterk, ik heb voor de rest helemaal niets geen achtergrond dingen aanstaan, zoals virusscanners en dergelijke. En de instellingen van nfsu2 doe ik ook lager, maar voor de rest.... en ik heb soms ook de prioriteiten anders staan, op hoog voor het branden, ik weet niet of het helpt, maar het lijkt er wel op.


dan lijkt het allemaal nog mee te vallen, ik zal es msconfig doen om wat zooi uit te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan