swf bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo,

ik zit bij een seniorenmailgroep, hier worden o.a. mailtjes verstuurd met flash en swish bestanden (swf) die dan in een script staan.
de een kan die opslaan en openen in de windows media player 10 en de ander niet, zo ikzelf,
ik zie dan een melding met de tekst:
-de huidige instelling van de beveiliging staan deze bewerking niet toe-
als ik dan ga naar opties/beveiling kan ik niets ontdekken om een instelling aan te passen, zodat deze swf wel geopend kan worden in de wmp.
hoe kan het het nu dat ik die swf bestanden niet kan zien in wmp 10 en anderen wel,
groetjes, John
 
Een duidelijk antwoord heb ik niet, wel wat aanwijzingen:
- Bij de opties van mediaplayer wordt .swf niet vermeld als ondersteund formaat, de knowledge base van microsoft zegt hetzelfde.
- Bij versie 9 staat .swf nog wél als ondersteund formaat!
- Op een mediaplayer-forum las ik dat het ná installatie van SP2 plotseling niet meer werkte.

Ik krijg sterk het vermoeden dat het gewoon niet werkt onder versie 10, en ik vraag me dan ook af of die anderen wel echt versie 10 hebben. Of XP met SP2.

En dan nog een tip: speel de .swf's af in de browser (IE, firefox), dat werkt in elk geval wel.
 
ik zag dat ook staan bij de opties en ik kan een swf ook openen in de explorer, maar dus niet in de media player 10, terwijl anderen dat wel kunnen met dezelfde wmp10 en xp met sp2, dat vind ik dan vreemd.
gr, john
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan